wewnątrzzakładowye źródła prawa pracy

German translation: interne Rechtsquellen des Arbeitsrechts

10:25 Sep 16, 2011
Polish to German translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / umowa doradztwo prawne
Polish term or phrase: wewnątrzzakładowye źródła prawa pracy
z treści umowy, jedno z zadań stanowiących przedmiot tej umowy:
"- sporządzanie opinii prawnych z zakresu prawa pracy;
- dostosowywanie wewnątrzzakładowych źródeł prawa pracy do nowelizowanych przepisów prawa pracy, a także do zmieniających się potrzeb pracodawcy;"
pasjonatka77
German translation:interne Rechtsquellen des Arbeitsrechts
Explanation:
Słowo "intern" załatwi nam sprawę z tłumaczeniem przymiotnika "wewnątrzzakładowe".
Selected response from:

Katarzyna Rozentalska-Szlachta
Germany
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4interne Rechtsquellen des Arbeitsrechts
Katarzyna Rozentalska-Szlachta
3betriebsinterne Arbeitsrechtsquellen
manna96


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
interne Rechtsquellen des Arbeitsrechts


Explanation:
Słowo "intern" załatwi nam sprawę z tłumaczeniem przymiotnika "wewnątrzzakładowe".


    Reference: http://www.jura.uni-tuebingen.de/professoren_und_dozenten/re...
    Reference: http://beck-online.beck.de/default.aspx?vpath=bibdata%2fkomm...
Katarzyna Rozentalska-Szlachta
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 24

43 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
betriebsinterne Arbeitsrechtsquellen


Explanation:
propozycja

manna96
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search