odwrotne obciążenie z tytułu wewnątrzwspólnotowej dostawy usług

German translation: Steuerschuldnerschaft des innergemeinschaftlichen Leistungsempfängers

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:odwrotne obciążenie z tytułu wewnątrzwspólnotowej dostawy usług
German translation:Steuerschuldnerschaft des innergemeinschaftlichen Leistungsempfängers
Entered by: Izabela Slotwinska

13:47 Mar 5, 2016
Polish to German translations [PRO]
Bus/Financial - Law: Taxation & Customs
Polish term or phrase: odwrotne obciążenie z tytułu wewnątrzwspólnotowej dostawy usług
odwrotne obciążenie z tytułu wewnątrzwspólnotowej dostawy usług -
wpis na fakturze
Z góry dziękuję za pomoc.
Agnieszka1234
Steuerschuldnerschaft des innergemeinschaftlichen Leistungsempfängers
Explanation:
Międzynarodowe pojęcie „reverse charge” jest chyba najbardziej znane, ale Niemcy wolą swoje tłumaczenia, jak w poniższym przykładzie :)
Selected response from:

Izabela Slotwinska
Grading comment
Wielkie dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Steuerschuldnerschaft des innergemeinschaftlichen Leistungsempfängers
Izabela Slotwinska
4Selbstschuldnerschaft
james18


Discussion entries: 2





  

Answers


29 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Selbstschuldnerschaft


Explanation:
ja piszę w ten sposób na fakturach

james18
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 6

33 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Steuerschuldnerschaft des innergemeinschaftlichen Leistungsempfängers


Explanation:
Międzynarodowe pojęcie „reverse charge” jest chyba najbardziej znane, ale Niemcy wolą swoje tłumaczenia, jak w poniższym przykładzie :)

Example sentence(s):
  • Die Oberfinanzdirektion Niedersachsen schlägt folgenden Mustersatz vor: "Auf die Steuerschuldnerschaft des Leistungsempfängers nach § 13b UStG wird hingewiesen".
  • Zwingend erforderlich ist der Hinweis: "Steuerschuldnerschaft des Leistungsempfängers“.

    Reference: http://www.rechnungswesen-portal.de/Fachinfo/Umsatzsteuer/Re...
Izabela Slotwinska
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Wielkie dzięki




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search