dbałość

German translation: Sorge

16:54 May 8, 2007
Polish to German translations [PRO]
Linguistics
Polish term or phrase: dbałość
Producent, którego oprogramowanie uzyskało świadectwo zgodności przekazuje użytkownikom aktualizacje oprogramowania związane z jego utrzymaniem, usuwające stwierdzone w czasie eksploatacji nieprawidłowości, jak również, mając na względzie *dbałość* o rozwój oprogramowania, zawierające zmiany zapewniające poprawną obsługę zgodną z obowiązującym stanem prawnym.

Czy ktos ma jakis zgrabny pomysl?
Dziekuje!
Aleksandra Kwasnik
Germany
German translation:Sorge
Explanation:
IMHO nie trzeba za bardzo odbiegać od "oryginału" - Sorge für die Entwicklung usw.
Selected response from:

Joanna Łuczka
Poland
Grading comment
Dziekuje, zdecydowalam sie jednak na lekkie "odbiegniecie" ;-)
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Sorge
Joanna Łuczka
3Sorgfältigkeit
Jarek Kołodziejczyk


Discussion entries: 1





  

Answers


50 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Sorge


Explanation:
IMHO nie trzeba za bardzo odbiegać od "oryginału" - Sorge für die Entwicklung usw.

Joanna Łuczka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 6
Grading comment
Dziekuje, zdecydowalam sie jednak na lekkie "odbiegniecie" ;-)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Wolfgang Jörissen
34 mins
  -> Dzięki!

agree  Grażyna Lesińska
1 hr
  -> Dziękuję!

57 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Sorgfältigkeit


Explanation:
...unter Berücksichtigung/Beachtung der Sorgfältigkeit für Weiterentwicklung der Software ...

Jarek Kołodziejczyk
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search