Wykonanie i interpretacja zapisu elektrokardiograficznego

German translation: Durchführung und Auswertung einer elektrokardiographischen Auswertung

23:29 Aug 1, 2007
Polish to German translations [PRO]
Medical - Medical: Cardiology
Polish term or phrase: Wykonanie i interpretacja zapisu elektrokardiograficznego
Kurs specjalistyczny w zakresie: Wykonanie i interpretacja zapisu elektrokardiograficznego.

Z góry dziękuję
jniewinska
German translation:Durchführung und Auswertung einer elektrokardiographischen Auswertung
Explanation:
cos w tym stylu :)

--------------------------------------------------
Note added at 8 Stunden (2007-08-02 08:12:20 GMT)
--------------------------------------------------

Ojeju, przepraszam... mialo byc "einer elektrokardiographischen Aufzeichnung" :)
Jeszcze sie nie obudzilam.....
Selected response from:

Yvonne Kuzminska
Germany
Grading comment
Wielkie dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4EKG - Aufzeichnung und Analyse
kocur
3Durchführung und Auswertung einer elektrokardiographischen Auswertung
Yvonne Kuzminska


  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Durchführung und Auswertung einer elektrokardiographischen Auswertung


Explanation:
cos w tym stylu :)

--------------------------------------------------
Note added at 8 Stunden (2007-08-02 08:12:20 GMT)
--------------------------------------------------

Ojeju, przepraszam... mialo byc "einer elektrokardiographischen Aufzeichnung" :)
Jeszcze sie nie obudzilam.....

Yvonne Kuzminska
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Wielkie dzięki
Notes to answerer
Asker: 2 X Auswertung, może elektrokar. Untersuchung ?


12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
EKG - Aufzeichnung und Analyse


Explanation:
:)

kocur
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search