dieta przemysłowa

German translation: Sondennahrung

14:10 Aug 12, 2011
Polish to German translations [PRO]
Medical - Medical: Health Care
Polish term or phrase: dieta przemysłowa
leczenie żywieniowe to m.in. stosowanie doustnych suplementów pokarmowych (czyli diet przemysłowych podawanych doustnie jako uzupełnienie zwykłego pożywienia)
emagnum
German translation:Sondennahrung
Explanation:
Wydaje mi się, że właśnie o to chodzi (podawanie z użyciem zgłębnika!)

Selected response from:

nikodem
Grading comment
to chyba najlepsze rozwiazanie :) - dziekuje!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3Fertigdiät
Magdalena Izabela Höner
3Sondennahrung
nikodem
3klinische Ernährung
Olaniza


Discussion entries: 2





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
klinische Ernährung


Explanation:
chyba nie da się tego tak dosłownie przetłumaczyć. ale wydaje mi się że jest to niemiecki odpowiednik "diet przemysłowych", czyli produktów żywieniowych wytwarzanych przez przemysł farmaceutyczny w celach leczniczych

Olaniza
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12

2 days 17 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
dieta przemysłowa
Sondennahrung


Explanation:
Wydaje mi się, że właśnie o to chodzi (podawanie z użyciem zgłębnika!)




    Reference: http://www.damy-rade.org/medycyna/1942-peg-przezskorna-endos...
    Reference: http://www.malteser.de/56.Apotheke/56.02.Arzneimittelliste/F...
nikodem
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 31
Grading comment
to chyba najlepsze rozwiazanie :) - dziekuje!

2 days 21 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Fertigdiät


Explanation:
http://www.abnehmen-gesundheit.de/Tipps-zum-Abnehmen.html

jako gotowe produkty zbilansowane

Magdalena Izabela Höner
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search