Sprechstundenbedarf

German translation: (lek) na potrzeby własne gabinetu

00:40 Nov 25, 2012
Polish to German translations [PRO]
Medical: Health Care
Polish term or phrase: Sprechstundenbedarf
Sprechstundenbedarf

na recepcie
dominikamaj
German translation:(lek) na potrzeby własne gabinetu
Explanation:
Recepta nie jest wypisana na pacjenta, lecz w celu zakupu leków/środków medycznych na potrzeby gabinetu, np. leki do udzielania pierwszej pomocy lub zużywane bezpośrednio podczas zabiegów w gabinecie.
Selected response from:

Jarek Kołodziejczyk
Poland
Grading comment
Vielen Dank
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3(lek) na potrzeby własne gabinetu
Jarek Kołodziejczyk
3wymaga konsultacji medycznych/specjalistycznych
Tamod


  

Answers


12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wymaga konsultacji medycznych/specjalistycznych


Explanation:


Tamod
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

13 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
(lek) na potrzeby własne gabinetu


Explanation:
Recepta nie jest wypisana na pacjenta, lecz w celu zakupu leków/środków medycznych na potrzeby gabinetu, np. leki do udzielania pierwszej pomocy lub zużywane bezpośrednio podczas zabiegów w gabinecie.

Jarek Kołodziejczyk
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 28
Grading comment
Vielen Dank




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search