Kandydat na pensjonariusza

German translation: Heimbewerber / Heimanwärter

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:Kandydat na pensjonariusza
German translation:Heimbewerber / Heimanwärter
Entered by: Marta Majorczyk

07:58 Apr 27, 2013
Polish to German translations [PRO]
Medical: Health Care / Dom Seniora
Polish term or phrase: Kandydat na pensjonariusza
bo taki człowiek musi spełnić wiele wymogów; to sformułowanie z regulaminu Domu Seniora w Skolimowie (Bewerber...? Kandidat...? ...) Liczę na pomoc :)
remir
Heimbewerber / Heimanwärter
Explanation:
dość dużo przykładów w sensownych kontekstach można znaleźć w Google

--------------------------------------------------
Note added at 1 dzień  2 godz. (2013-04-28 10:35:19 GMT)
--------------------------------------------------

tłumaczę akurat teksty z tej dziedziny na język polski; gdy kontekst jest jasny - taki krótszy odpowiednik daje się ładnie zastosować w danym zdaniu
Selected response from:

Marta Majorczyk
Germany
Grading comment
wybieram ten krótszy, ale dziękuję wszystkim
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Heimbewerber / Heimanwärter
Marta Majorczyk
3Bewerber für einen Platz im Altersheim
tseberlin


  

Answers


27 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Bewerber für einen Platz im Altersheim


Explanation:
...das Problem mit den Plätzen gibt es nicht nur in Skolimów...

tseberlin
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4

1 day 2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Heimbewerber / Heimanwärter


Explanation:
dość dużo przykładów w sensownych kontekstach można znaleźć w Google

--------------------------------------------------
Note added at 1 dzień  2 godz. (2013-04-28 10:35:19 GMT)
--------------------------------------------------

tłumaczę akurat teksty z tej dziedziny na język polski; gdy kontekst jest jasny - taki krótszy odpowiednik daje się ładnie zastosować w danym zdaniu

Marta Majorczyk
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
wybieram ten krótszy, ale dziękuję wszystkim




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search