taca na przecieki

German translation: Auffangwanne

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:taca na przecieki
German translation:Auffangwanne
Entered by: Grażyna Lesińska

06:15 Feb 25, 2010
Polish to German translations [PRO]
Tech/Engineering - Other
Polish term or phrase: taca na przecieki
W tekście dotyczącym przebudowy nadbrzeża pojawia się:
W skład Robót, objętych w/w zadaniem inwestycyjnym wchodzi:
1. Stanowisko statkowe dla przeładunku LNG:
a) pomost przeładunkowy wyposażony w następujące elementy:
• taca na przecieki
• kanał odpływowy
• system odwodnienia
• studzienki i przepusty dla instalacji elektrycznych
• budynek sterowni
• fundamenty dla urządzeń i budynków
• drabinki stalowe ratownicze .....

Więcej w/w termin nie pojawia się. Nie mogę nic wyguglować nawet po polsku.
Grażyna Lesińska
Poland
Auffangwanne
Explanation:
http://de.wikipedia.org/wiki/Auffangwanne
Selected response from:

Joanna Łuczka
Poland
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3Auffangwanne
Joanna Łuczka
4 -1Wanne als Schutz gegen Undichtigkeiten
Dariusz Prochotta


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
Wanne als Schutz gegen Undichtigkeiten


Explanation:
Trochę brakuje dokładniejszych informacji, ale w takich przypadkach używa się zwykle właśnie pojęcia "Wanne" tzn. gdy chodzi o zabezpieczenie środowiska przed wyciekami - bo przecież mamy tutaj materiał niebezpieczny dla środowiska

Dariusz Prochotta
Germany
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Peter Kissik: Ergibtg keinen Sinn! Die Wanne schützt nicht gegen Undichtigkeiten, sie verjhindert bloss das Entweichen des Mediums in die Umgebung!
1 day 4 hrs
  -> Ist doch klar, dass damit keine Dichtung gemeint ist!

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
Auffangwanne


Explanation:
http://de.wikipedia.org/wiki/Auffangwanne

Joanna Łuczka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 75
Grading comment
dziękuję
Notes to answerer
Asker: Przypuszczałam, że tu musi być cos z auffangen.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dariusz Prochotta: bardzo ładnie
3 hrs

agree  Peter Kissik: Das passt genau!
21 hrs

agree  Adam Bielaczyk: Zdecydowanie
22 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search