Komitet Integracji Europejskiej RM

German translation: (Polnisches) Komitee für Europäische Integration

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:Komitet Integracji Europejskiej RM
German translation:(Polnisches) Komitee für Europäische Integration
Entered by: pasjonatka77

12:19 Feb 20, 2012
Polish to German translations [PRO]
Other / nazwa instytucji
Polish term or phrase: Komitet Integracji Europejskiej RM
Komitet Integracji Europejskiej RM - RM to chyba Rada Ministrów
pasjonatka77
(Polnisches) Komitee für Europäische Integration
Explanation:
Czyli za sentencją Jacka Kuronia - nie palcie komitetów - zakładajcie własne!

RM mozna zostawic (ew. "Regierungskomitee", jak ktos sie uprze)

@Dariusz
Ausschuss to IMHO komisja, a nie komitet
Selected response from:

nikodem
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Ausschuss für europäische Integration des Ministerrates
Dariusz Rabus
4(Polnisches) Komitee für Europäische Integration
nikodem


  

Answers


33 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(Polnisches) Komitee für Europäische Integration


Explanation:
Czyli za sentencją Jacka Kuronia - nie palcie komitetów - zakładajcie własne!

RM mozna zostawic (ew. "Regierungskomitee", jak ktos sie uprze)

@Dariusz
Ausschuss to IMHO komisja, a nie komitet


    Reference: http://www.deutsches-polen-institut.de/Service/Links/institu...
nikodem
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 60

17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Ausschuss für europäische Integration des Ministerrates


Explanation:
jw.

--------------------------------------------------
Note added at   1 godz. (2012-02-20 13:21:38 GMT)
--------------------------------------------------

Oczywiście miało być Komitee, a nie Ausschuss.

Komitee für Europäische Integration.

A w ogóle to jest Urząd Komitetu Integracji Europejskiej - Amt des Komitees für Europäische Integration.


    Reference: http://www.bgld-landtag.at/organe/ausschuesse/ausschuss-fuer...
Dariusz Rabus
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 30




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search