zabawa słowami

German translation: Wörterspiel

12:22 Jun 21, 2013
Polish to German translations [PRO]
Social Sciences - Social Science, Sociology, Ethics, etc. / wychowanie przedszkolne
Polish term or phrase: zabawa słowami
Zabawa Słowami

Scenariusz zabawy zakłada się z trzech powtórzeń jednego zestawu słów. Każdy zestaw zawiera 15 słów losowo wybranych z wszystkich poznanych. Dzięki temu dziecko z łatwością utrwala w pamięci już poznane słowa i potrafi je samodzielnie odczytać.
Mira Cc
German translation:Wörterspiel
Explanation:
die Wörter sind vorgegeben und sie werden spielend erlernt bzw. gefestigt; sie müssen nicht erraten werden

es gibt eine Vielzahl solche Wörterspiele, auch thematisch ausgerichtet
Selected response from:

tseberlin
Grading comment
Dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Wörterspiel
tseberlin
4Wortquiz
Wolfgang Jörissen


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Wortquiz


Explanation:
propozycja

Wolfgang Jörissen
Belize
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 16
Notes to answerer
Asker: Dziękuję i pozdrawiam z Krakowa :)


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Wörterspiel


Explanation:
die Wörter sind vorgegeben und sie werden spielend erlernt bzw. gefestigt; sie müssen nicht erraten werden

es gibt eine Vielzahl solche Wörterspiele, auch thematisch ausgerichtet

tseberlin
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tamod
17 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search