Totalizator Sportowy

German translation: Totalizator Sportowy

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:Totalizator Sportowy
German translation:Totalizator Sportowy
Entered by: szonik1

18:31 Nov 8, 2011
Polish to German translations [PRO]
Sports / Fitness / Recreation / Totalizator Sportowy
Polish term or phrase: Totalizator Sportowy
Sport-Totalisator nie wydaje mi się dobrym rozwiązaniem, a nie mogę wymyślić nic innego...
szonik1
Totalizator Sportowy
Explanation:
Nazw własnych nie tłumaczymy, a jest to oficjalna nazwa spółki ze 100% udziałem polskiego Skarbu Państwa. :-). Jeśli Zleceniodawcy to potrzebne, można dodać w nawiasie wyjaśnienie typu (polnische Lotteriegesellschaft mit 100% Staatssanteile).
Selected response from:

Tomasz Bieńkowski
Poland
Grading comment
Dziękuję serdecznie. Najchętniej przydzieliłabym i 4 punkty Nikodemowi, bo odpowiedzi są takie same.Z racji braku takiej możliwości, wybieram pana Tomasza:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1Totalizator Sportowy (staatliche Lottogesellschaft)
nikodem
3 +1Totalizator Sportowy
Tomasz Bieńkowski


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Totalizator Sportowy


Explanation:
Nazw własnych nie tłumaczymy, a jest to oficjalna nazwa spółki ze 100% udziałem polskiego Skarbu Państwa. :-). Jeśli Zleceniodawcy to potrzebne, można dodać w nawiasie wyjaśnienie typu (polnische Lotteriegesellschaft mit 100% Staatssanteile).

Tomasz Bieńkowski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dziękuję serdecznie. Najchętniej przydzieliłabym i 4 punkty Nikodemowi, bo odpowiedzi są takie same.Z racji braku takiej możliwości, wybieram pana Tomasza:)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  nikodem
3 mins

5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Totalizator Sportowy (staatliche Lottogesellschaft)


Explanation:
Tylko jako wyjaśnienie w nawiasie, bo Totalizator Sportowy to nazwa firmy i tym samym własna.

--------------------------------------------------
Note added at 14 Min. (2011-11-08 18:46:18 GMT)
--------------------------------------------------

A co tu, droga Askerko, jesiennym wieczorem innego robić, jak tylko przed komputerem siedzieć... Stąd i reakcja szybka ;-)


    Reference: http://de.wikipedia.org/wiki/Staatliche_Toto-Lotto_GmbH_Bade...
    Reference: http://pl.wikipedia.org/wiki/Totalizator_Sportowy
nikodem
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Jestem zaskoczona szybkością reakcji:)Fakt, to nazwa własna...zupełnie mi to umknęło...niemniej punkty jak najbardziej przyznam!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tomasz Bieńkowski: Myślimy na jednej fali, winszuję szybkości reakcji
6 mins
  -> Dziekuje, nawzajem ;-) Ten Sport-Totalisator, co do ktorego Asker ma (słusznie) wątpliwości, dziwnie mi się zresztą kojarzy (Wollt ihr den totalen Totalisator? ;-))




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search