wysoki modul sztywności AC WMS.

Russian translation: асфальтобетон с высоким модулем упругости

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:wysoki modul sztywności AC WMS.
Russian translation:асфальтобетон с высоким модулем упругости
Entered by: Alla Kukolenko

13:17 Jan 5, 2013
Polish to Russian translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / Asfalty
Polish term or phrase: wysoki modul sztywności AC WMS.
Może być stosowany dla wszystkich kategorii ruchu KR1-6 do warstw podbudowy, wiążących z betonu asfaltowego AC, betonu asfaltowego o wysokim module sztywności AC WMS.
Alla Kukolenko
асфальтобетон с высоким модулем упругости
Explanation:
beton asfaltowy o wysokim module sztywności
AC WMS - Asphaltic Concrete Wysoki Moduł Sztywności
High Modulus Asphalt Concrete
Основное его назначение – выполнить окончательное доуплотнение слоя основания и, главное, создать в материале так называемую «расклинцовку» или «распор» за счет силового сближения (сдавливания) и притирки щебенок на контактах, что повышает жесткость слоя основания и модуль его упругости.
http://library.stroit.ru/articles/vad/index.html
Selected response from:

IRA100
Grading comment
Dziękuję!

4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3асфальтобетон с высоким модулем упругости
IRA100
2высокий предел прочности при сжатии AC WMS
Andrzej Grzegrzółka


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
асфальтобетон с высоким модулем упругости


Explanation:
beton asfaltowy o wysokim module sztywności
AC WMS - Asphaltic Concrete Wysoki Moduł Sztywności
High Modulus Asphalt Concrete
Основное его назначение – выполнить окончательное доуплотнение слоя основания и, главное, создать в материале так называемую «расклинцовку» или «распор» за счет силового сближения (сдавливания) и притирки щебенок на контактах, что повышает жесткость слоя основания и модуль его упругости.
http://library.stroit.ru/articles/vad/index.html

IRA100
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Dziękuję!

1 day 32 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
wysoki modul sztywności AC WMS
высокий предел прочности при сжатии AC WMS


Explanation:
wysoki moduł sztywności AC WMS - высокий предел прочности при сжатии AC WMS

modul sztywności asfaltu podawany jest w MPa

zgodnie z - МЕЖГОСУДАРСТВЕННЫЙ СТАНДАРТ / СМЕСИ АСФАЛЬТОБЕТОННЫЕ И АСФАЛЬТОБЕТОН ЩЕБЕНОЧНО-МАСТИЧНЫЕ / Технические условия

http://files.stroyinf.ru/Data1/11/11311/

i wymienionymi w niej wskaźnikami fizyko-mechanicznymi asfaltobetonów - odpowiednikiem modułu sztywności jest

Предел прочности при сжатии, МПа, не менее:
при температуре 20 °С - ...
при температуре 50 °С - ...


Andrzej Grzegrzółka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search