ChPL

Russian translation: chrakterystyka produktu leczniczego

13:15 Jul 10, 2012
Polish to Russian translations [PRO]
Medical - Medical: Pharmaceuticals / Руководство для медицинских представителей
Polish term or phrase: ChPL
Agranulocytoza – ciężka, zagrażająca życiu choroba, wywołana bardzo znacznym zmniejszeniem się liczby jednego
z rodzajów białych krwinek – granulocytów. Prowadzi do osłabienia mechanizmów obronnych organizmu i znacznej
podatności na zakażenia, choroby, infekcje. Dochodzi do niej najczęściej wskutek toksycznego działania leków. Jej występowanie po zastosowaniu metamizolu (wg ChPL) jest bardzo rzadkie, co oznacza, że jest tak niskie, że częstość nie może być określona na podstawie dostępnych danych.
Elena Karetina
Russian translation:chrakterystyka produktu leczniczego
Explanation:
ChPL - chrakterystyka produktu leczniczego

http://leki.urpl.gov.pl/files/Ulfamid.pdf
http://leki.urpl.gov.pl/files/HICONCIL_kaps.pdf

poziom: zgaduję

--------------------------------------------------
Note added at   35 min (2012-07-10 13:50:28 GMT)
--------------------------------------------------

charakterystyka produktu leczniczego (SPC)
характеристика лекарственного препарате (SPC)
Selected response from:

Andrzej Grzegrzółka
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5характеристика лекарственного препарата
Jewgienij Liszczuk
1 +1chrakterystyka produktu leczniczego
Andrzej Grzegrzółka


Discussion entries: 1





  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
характеристика лекарственного препарата


Explanation:
или средства

Jewgienij Liszczuk
Poland
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

22 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +1
chrakterystyka produktu leczniczego


Explanation:
ChPL - chrakterystyka produktu leczniczego

http://leki.urpl.gov.pl/files/Ulfamid.pdf
http://leki.urpl.gov.pl/files/HICONCIL_kaps.pdf

poziom: zgaduję

--------------------------------------------------
Note added at   35 min (2012-07-10 13:50:28 GMT)
--------------------------------------------------

charakterystyka produktu leczniczego (SPC)
характеристика лекарственного препарате (SPC)

Andrzej Grzegrzółka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Milen Mitev
24 mins




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search