motyw

Russian translation: графический элемент / графический мотив

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:motyw
Russian translation:графический элемент / графический мотив
Entered by: Vitali Stanisheuski

19:57 Apr 22, 2006
Polish to Russian translations [PRO]
Printing & Publishing / druk
Polish term or phrase: motyw
W oparciu o technologię soczewkową istnieje możliwość wykonania 6 różnych typów wydruków o dowolnym kształcie i formacie do wymiaru 90 x 120 cm. Poszczególne rodzaje wydruku mogą być łączone.

W technologii druku soczewkowego można uzyskać następujące efekty:
Dwufazowość – dwa **MOTYWY** graficzne widoczne naprzemienne, w zależności od kąta patrzenia (zmiana góra/dół lub lewo/prawo);
Wielofazowość – zwykle kilkanaście faz ruchu (przy zmianie kąta patrzenia na wydruku widać krótki „film animowany”;
Morfizm – efekt podobny do dwufazowego z tym, że przejście jednego obrazu w drugi następuje płynnie;
Zoom - jeden **MOTYW** graficzny, powiększający się i zmniejszający w zależności od kąta patrzenia na obraz;
Trójwymiarowość 2D/3D – dzięki rozmieszczeniu płaskich **MOTYWÓW** w kilku warstwach uzyskuje się wrażenie trójwymiarowości;


Przykłady naszych hologramów standardowych
Nasze **MOTYWY**, na bazie których można stworzyć swój indywidualny znak i wykorzystać go do zabezpieczenia swojej marki
Są to hologramy wykonane przez naszą firmę i sprzedawane tylko albo w formie etykiet
z nadrukowanym logo Zamawiającego albo jako hologram hot-stamping w konkretnym dokumencie Zamawiającego. Tych hologramów nie sprzedajemy bez uprzedniej personalizacji !!!. Każdy z tych **MOTYWÓW** należy do najwyższej klasy zabezpieczeń.
Podlega tym samym procedurom co hologram indywidualny co powoduje, że Zamawiający posiada takie same gwarancje bezpieczeństwa jak przy zamówieniu swojego indywidualnego hologramu.


TECHNIKI PERSONALIZACJI
Personalizacja ”termotransferowa”
Tą techniką są indywidualizowane wszystkie **MOTYWY**
Personalizacja polega na nadrukowaniu logotypu zamawiającego (na wybranym hologramie standardowym) metodą termotransferową. Najczęściej stosowanym kolorem nadruku jest kolor czarny, ale dysponujemy również innymi kolorami tj. biały, czerwony, zielony, niebieski, granatowy. Przykład z nadrukiem w kolorze czerwonym.

Personalizacja „holograficzna”
Tą techniką są indywidualizowane tylko **MOTYWY** KineSec, KineSky, KineStar i KineEye
Personalizacja polega na nadrukowaniu logotypu zamawiającego (na wybranym hologramie standardowym) metodą hot-stamp. Nadruk wykonujemy foliami holograficznymi lub metalicznymi co w efekcie końcowym daje znak holograficzny zbliżony wyglądem do hologramu indywidualnego. Przykład hologramu PZPn

Personalizacja elektryczna „sucha pieczęć”
Tą techniką są indywidualizowane wszystkie **MOTYWY**
Personalizacja polega na nadrukowaniu logotypu zamawiającego (na wybranym hologramie standardowym) metodą "wypalenie" (w warstwie ochronnej hologramu) grafiki logotypu w kolorze mleczno-srebrnym.
Logo jest mało (subtelenie) widoczne w zależności od kąta patrzenia.
Vitali Stanisheuski
Belarus
графические элементы / графические мотивы
Explanation:
Можно, как мне кажется, написать и так, и так, главное, чтобы присутствовало слово "графические".

Примеры:

Сайты, графические элементы, редизайн, меню, презентацию, баннер - всё это и ... стиль, восточная культура, Китай, Япония, Азия, восточные мотивы в дизайне, ...
r-design.com.ru/

в теме САНТОРИНИ обыгрываются графические мотивы. Доминирует в ней узор из колец, согласующийся со средиземноморским характером темы. ...
www.odessapassage.com/arhiv/ 2005/jun2005/reklama88/index.php3

InterCHARMnet - профессиональный ...
... директор Escada Брайан Ренни выбрал для оформления флакона графические мотивы, модные в 80 ...
www.intercharm.ru/news/ index.phtm?ident=1709&page=1740

Живая ткань текста становится фоном для печати, в которую автор вводит свои излюбленные графические мотивы – призму, трилистник, консоль, орнамент. ...
www.rosculture.ru/region/show/?id=19973

Selected response from:

Natalie
Poland
Grading comment
Спасибо!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4шаблон
Sergei Kramitch
4графические элементы / графические мотивы
Natalie
3рисунок/изображение
Ivan Vishneuski


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
рисунок/изображение


Explanation:
рисунок/изображение

Ivan Vishneuski
Native speaker of: Native in SpanishSpanish, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 4

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
графические элементы / графические мотивы


Explanation:
Можно, как мне кажется, написать и так, и так, главное, чтобы присутствовало слово "графические".

Примеры:

Сайты, графические элементы, редизайн, меню, презентацию, баннер - всё это и ... стиль, восточная культура, Китай, Япония, Азия, восточные мотивы в дизайне, ...
r-design.com.ru/

в теме САНТОРИНИ обыгрываются графические мотивы. Доминирует в ней узор из колец, согласующийся со средиземноморским характером темы. ...
www.odessapassage.com/arhiv/ 2005/jun2005/reklama88/index.php3

InterCHARMnet - профессиональный ...
... директор Escada Брайан Ренни выбрал для оформления флакона графические мотивы, модные в 80 ...
www.intercharm.ru/news/ index.phtm?ident=1709&page=1740

Живая ткань текста становится фоном для печати, в которую автор вводит свои излюбленные графические мотивы – призму, трилистник, консоль, орнамент. ...
www.rosculture.ru/region/show/?id=19973



Natalie
Poland
Native speaker of: Native in RussianRussian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Спасибо!

4 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
шаблон


Explanation:
варианты: трафарет, маска, фотошаблон - в зависимости от используемого английского термина в оригинале


Sergei Kramitch
Native speaker of: Native in RussianRussian, Native in UkrainianUkrainian
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search