przejęcie placu budowy

Spanish translation: entrega/recepción de terreno para la obra

19:26 Dec 29, 2010
Polish to Spanish translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / budowa
Polish term or phrase: przejęcie placu budowy
"Ogólny Harmonogram Realizacji Umowy będzie opracowany w stopniu szczegółowości co najmniej jak podano poniżej:

1. PRZEJĘCIE PLACU BUDOWY
2. PRACE PRZYGOTOWAWCZE
3. PROJEKTOWANIE"

Nie wiem czy chodzi o adquisición, bo to wiąże się z kupnem, a plac budowy to po prostu Obra?
Marta Skałecka
Spain
Spanish translation:entrega/recepción de terreno para la obra
Explanation:
"Recepción" albo "entrega", zależy z której strony spojrzeć :) Z "entrega" znajduję więcej rezultatów, więc wydaje mi się, że Hiszpanie nazywają to częściej "oddaniem terenu" niż "przejęciem", np. http://programaradialpuebloysociedad.obolog.com/presidente-g... (trzeci akapit od dołu).
Selected response from:

Patrycja Nowicka
Poland
Grading comment
Gracias
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5asumir el tereno de la obra
Paulistano
4entrega/recepción de terreno para la obra
Patrycja Nowicka


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
asumir el tereno de la obra


Explanation:
przejąć w tym przypadku to przejąć odpowiedzialność za plac budowy, po to, aby się na nim zainstalować dla wykonania budowy

Paulistano
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in PortuguesePortuguese
PRO pts in category: 66

1 day 20 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
entrega/recepción de terreno para la obra


Explanation:
"Recepción" albo "entrega", zależy z której strony spojrzeć :) Z "entrega" znajduję więcej rezultatów, więc wydaje mi się, że Hiszpanie nazywają to częściej "oddaniem terenu" niż "przejęciem", np. http://programaradialpuebloysociedad.obolog.com/presidente-g... (trzeci akapit od dołu).

Patrycja Nowicka
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3
Grading comment
Gracias




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search