warstwa mrozoochronna

Spanish translation: capa antifrost/ capa resistente a heladas

12:45 Mar 2, 2016
Polish to Spanish translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / budowa drogi
Polish term or phrase: warstwa mrozoochronna
Warstwa przy budowie drogi, opis

[01]· warstwa mrozoochronna (WM) – z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym gr.
Agnieszka Piotrowska
Poland
Spanish translation:capa antifrost/ capa resistente a heladas
Explanation:
Ha, wciąż "moja działka" :)
Capa antifrost - w praktyce (i najczęściej w mowie)
Capa resistente a heladas - wersja "oficjalna"
Selected response from:

Marta Maslowska
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1capa antifrost/ capa resistente a heladas
Marta Maslowska
4capa de protección contra heladas
IRA100
4capa resistente a temperaturas negativas/ bajo 0
Tradpol


Discussion entries: 1





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
capa antifrost/ capa resistente a heladas


Explanation:
Ha, wciąż "moja działka" :)
Capa antifrost - w praktyce (i najczęściej w mowie)
Capa resistente a heladas - wersja "oficjalna"

Marta Maslowska
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 69

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Marlena Trelka: la segunda opción, pero falta el artículo: capa resistente a las heladas
1 day 5 hrs

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
capa resistente a temperaturas negativas/ bajo 0


Explanation:
Na pewno jest to zrozumiałe, nie wiem czy fachowe.

Tradpol
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 19

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
capa de protección contra heladas


Explanation:
http://media.wirtgen-group.com/media/02_wirtgen/media_1/medi...

--------------------------------------------------
Note added at   3 godz. (2016-03-02 16:28:13 GMT)
--------------------------------------------------

pkt. 1.1.1

--------------------------------------------------
Note added at   4 godz. (2016-03-02 16:46:55 GMT)
--------------------------------------------------

warstwa mrozoochronna to warstwa podbudowy pomocniczej chroniąca nawierzchnię drogi przed przemarzaniem, stosowana szczególnie w wypadku posadowienia konstrukcji drogi na gruntach wysadzinowych - a nie warstwa odporna na mróz

IRA100
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 20




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search