KudoZ home » Polish » Accounting

plan kont

Polish translation: rozporządzenie Mi. Fin.


09:32 Mar 30, 2003
Polish to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Accounting
Polish term or phrase: plan kont
Czy ktos moze wie, gdzie na www. znalezc plan kont dla bankow w jezyku polskim?
Elzbieta Pulawska
Polish translation:rozporządzenie Mi. Fin.
Explanation:
Rozporządzenie Ministra Finansów z dn. 12 Grudnia, 2001 w sprawie określenia wzorcowego planu kont dla banków.
Tu jest wszystko.
Dz. Ustaw Nr 152, poz. 1727.

HTH
Magda
Selected response from:

Magda Dziadosz
Poland
Grading comment
Dziekuje
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1rozporządzenie Mi. Fin.
Magda Dziadosz
5 +1code/chart of accounts
Teresa Jaczewska


Discussion entries: 1





  

Answers


56 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
code/chart of accounts


Explanation:
Pochopnie usunęłam pierwszą odpowiedź.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-30 10:30:56 (GMT)
--------------------------------------------------

Potrzebne jest Pani t łumaczenie na angielski? Pytam, ponieważ przysłanym pytaniu jest Pol>Ang, a już na stronie jest tylko Polish.

Zakładam, że to pierwsze jest OK.
Z takimi zwrotami spotkałam się w praktyce.


--------------------------------------------------
Note added at 2003-03-30 10:33:19 (GMT)
--------------------------------------------------

Za Kompedium terminów z zakresu rachunkowości i finansów:
Chart of accounts - a detailed and standardised list of accounts identifying their location in a ledger (...)


    Reference: http://www.pmforum.org/library/glossary/PMG_C02.htm
Teresa Jaczewska
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  hadraadae
8 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
rozporządzenie Mi. Fin.


Explanation:
Rozporządzenie Ministra Finansów z dn. 12 Grudnia, 2001 w sprawie określenia wzorcowego planu kont dla banków.
Tu jest wszystko.
Dz. Ustaw Nr 152, poz. 1727.

HTH
Magda


    Reference: http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf/4326b1a242fc14fd412563d200...
Magda Dziadosz
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3
Grading comment
Dziekuje

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lucyna Długołęcka
2 hrs