KudoZ home » Polish » Art/Literary

zielsko, które rymuje się z imieniem Trevor

Polish translation: litwor


17:54 Dec 15, 2003
Polish to Polish translations [PRO]
Art/Literary
Polish term or phrase: zielsko, które rymuje się z imieniem Trevor
Szukam nazwy jakiegoś zielska, najlepiej kwiatu, które rymowałoby się z imieniem Trevor. Koniecznie w mianowniku. Pomocy!
lim0nka
United Kingdom
Polish translation:litwor
Explanation:
może się nada
Selected response from:

kterelak
Poland
Grading comment
Dzięki, to najbardziej nadaje się do bukietu. :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2drzewo
leff
4jawor
Elzbieta
3 +1(to) por
bartek
4litworkterelak


Discussion entries: 1





  

Answers


26 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
litwor


Explanation:
może się nada


    Reference: http://www.samper.pl/strony/Gerlee_Alina/ros_arcydziegiel.ht...
kterelak
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 4
Grading comment
Dzięki, to najbardziej nadaje się do bukietu. :)

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
zielsko, które rymuje się z imieniem Trevor
(to) por


Explanation:
b

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 32 mins (2003-12-15 20:26:55 GMT)
--------------------------------------------------

a w geście rozpaczy to i rokfor

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 42 mins (2003-12-15 20:36:57 GMT)
--------------------------------------------------

O i kiedyś jadałam w Bułgarii chłodnik \"tarator\", taki ze świeżymi ogórkami w środku. No, to byłaby zielenina w płynie

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 130

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Uwe Kirmse: Z tych kwiatow najsmaczniejszy to rokfor :-)
6 mins
  -> No, też lubię :-)))

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zielsko, które rymuje się z imieniem Trevor
jawor


Explanation:
to takie dosyć duże zielsko :-))

Elzbieta
Netherlands
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 4

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
zielsko, które rymuje się z imieniem Trevor
drzewo


Explanation:
może być taki niedokładny rym?
Na przykład:

Hej ty, Trevor,
Idź na drzewo!

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 176

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Uwe Kirmse: Drzewor ze wszystkich kfiatkow najladniej sie rymuje. A sa nawet takie, co pieknie kwitna :-)
1 hr
  -> Oto prawdziwy koneser!

agree  SATRO: Abo i: Hey Ty Treworze, cóż porabiasz na jaworze?
17 hrs