International Translation Day 2018

Join ProZ.com/TV for a FREE event September 25-26th celebrating International Translation Day! 50+ hours of content, Chat, Live Q&A & more. Join 1,000's of linguists from around the globe as ProZ.com/TV celebrates International Translation Day.

Click for Full Participation

co robić?

Polish translation: obie wersje

20:28 Apr 22, 2005
Polish to Polish translations [PRO]
Business/Commerce (general)
Polish term or phrase: co robić?
tłumaczę wla¶nie zapytanie ofertowe i specyfikację wymagań. W przetargu moga brać udział obcokrajowcy, którzy dostan± moje tłumaczenie. Doszłam do częsci , w której informuj± jak opisywać koperty - oznaczenie, nie otwierać , tytuł oferty i inne. I co - mam to tłumaczyć? w jakim języku będzie na kopercie pisłał ten obcokrajowiec? Pirzepisać tak jak jest czy podać obie wersje językowe? dzięki
Marta28
Polish translation:obie wersje
Explanation:
Podaj wersję polską i w nawiasie wersję obcojęzyczną... IMHO
Selected response from:

SATRO
Poland
Grading comment
tak zrobię - dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3obie wersje
SATRO
5zostawić
pidzej


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
co robić?
obie wersje


Explanation:
Podaj wersję polską i w nawiasie wersję obcojęzyczną... IMHO

SATRO
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
tak zrobię - dzięki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leff: tak by było najlogiczniej
11 mins
  -> Nie wiem dlaczego odnoszę wrażenie, że chciałeś Waści dopisać na końcu "...,ale..."... THX!! ;-)

agree  Aleksandra Kwasnik: tak by bylo najlogiczniej // Dziwne jakies odpowiedzi piszesz, nic nie rozumiem - to do mnie bylo? // :-(
34 mins
  -> O przepraszam, pomyliłem pola... Jeszcze raz najmocniej przepraszam ;-P

agree  Monika Darron
59 mins
  -> THX!!

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
co robić?
zostawić


Explanation:
skoro w SIWZ każą pisać na kopercie "Oferta na toczytamto" powinni to właśnie napisać. przecież ofertę też będą najpewniej składać w wersji polskiej i żadnej innej, zresztą ta adnotacja jest dla naszego urzędu, nie dla autora

pidzej
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search