mała i średnia przedsiębiorczość (MSP)

Polish translation: small and medium enterprise (SME)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:mała i średnia przedsiębiorczość (MSP)
Polish translation:small and medium enterprise (SME)
Entered by: grzes

14:22 Apr 7, 2005
Polish to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
Polish term or phrase: mała i średnia przedsiębiorczość (MSP)
chodzi mi o skrót (MSP); załóżmy, że przetłumaczę "mała i ..." na "small and medium size enterprise" to czy w tym momencie skrót (MSP) pozostaje bez zmian czy należy go zmienić na (SMSE). Proszę o pomoc.
grzes
United States
SME
Explanation:
przyjęty w ¶wiecie skrót to SME - nawet znaczniej czę¶ciej stosowany niż pełna nazwa small and medium enterprises.
zobacz w googlu SME + development albo support...

HTH
Magda
Selected response from:

Magda Dziadosz
Poland
Grading comment
dzięki za pomoc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4SME
Magda Dziadosz
4Small and Medium Business - SMB
Andrzej Lejman


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
mała i średnia przedsiębiorczość (MSP)
Small and Medium Business - SMB


Explanation:
standard

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2005-04-07 14:29:27 GMT)
--------------------------------------------------

SMB customers, SMB market etc.

Andrzej Lejman
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

19 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
mała i �rednia przedsiębiorczo�ć (MSP)
SME


Explanation:
przyjęty w ¶wiecie skrót to SME - nawet znaczniej czę¶ciej stosowany niż pełna nazwa small and medium enterprises.
zobacz w googlu SME + development albo support...

HTH
Magda

Magda Dziadosz
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
dzięki za pomoc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Czopik: ale poza Niemcami, bo u nas to KMU - kleine und mittelständische Unternehmen :-)
26 mins
  -> jasne, miałam na my¶li ¶wiat anglo ;)

agree  TranslateThis: SME, oczywiscie, bardzo czesto stosowany
1 hr

agree  Radello: sure
3 hrs

agree  pidzej
3 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search