KudoZ home » Polish » Business/Commerce (general)

F.P.U.H. vs P.P.H.U.

Polish translation: przedsiębiorstwo produkcyjno-handlowo-usługowe


13:30 Aug 10, 2006
Polish to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general) / skrot nazwy firmy
Polish term or phrase: F.P.U.H. vs P.P.H.U.
FPUH to pomoc drogowa, PPHU to (mozliwie) handel.
Zastapienie skrotow ludzkimi slowami po polsku bedzie zupelnie wystarczajace
atche84
Polish translation:przedsiębiorstwo produkcyjno-handlowo-usługowe
Explanation:
vs firma produkcyjno-uslugowo-handlowa

lub F.P.H.U. jako firma produkcyjno-handlowo-uslugowa
Selected response from:

Michal Labedzki
Grading comment
Dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1przedsiębiorstwo produkcyjno-handlowo-usługowe
Michal Labedzki
3manufacturing, trading and service company
Andrzej Mierzejewski


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
przedsiębiorstwo produkcyjno-handlowo-usługowe


Explanation:
vs firma produkcyjno-uslugowo-handlowa

lub F.P.H.U. jako firma produkcyjno-handlowo-uslugowa

Michal Labedzki
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dziekuje

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leff
6 hrs

11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
manufacturing, trading and service company


Explanation:
FPUH = firma produkcyjno-usługowo-handlowa
PPHU = przedsiębiorstwo produkcyjno-handlowo-usługowe

--------------------------------------------------
Note added at 21 hrs (2006-08-11 10:40:47 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

nia ma prablama :-)

Andrzej Mierzejewski
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
Notes to answerer
Asker: Dziekuje. Szkoda, ze KudoZy nie moga byc podzielone