KudoZ home » Polish » Certificates, Diplomas, Licenses, CVs

zblokowana praktyka

Polish translation: blok zajęć praktycznych

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:zblokowana praktyka
Polish translation:blok zajęć praktycznych
Entered by: anglista

23:05 Oct 20, 2004
Polish to Polish translations [PRO]
Medical - Certificates, Diplomas, Licenses, CVs
Polish term or phrase: zblokowana praktyka
co to jest zblokowana praktyka? jest to w indeksie ze szkoly pielegniarskiej
Kathy O
Canada
blok zajęć praktycznych
Explanation:
odbywanych przez przyszłe - w tym wypadku - pielęgniarki na różnych oddziałach szpitala; analogicznie w przypadku adeptów innych zawodów

gugiel pokazuje, że ang. = "training block", albo nawet "practical training block"

[PDF] Environmental Health A Guide to Our Services An Introduction to ...
Format pliku: PDF/Adobe Acrobat - Wersja HTML
... Eastbourne Borough Council offers unpaid placements to student EHO’s who are undertaking
their practical training block to meet the requirements of the CIEH ...
www.eastbourne.gov.uk/Community/ downloads/EH-guide-general.pdf - Podobne strony

[DOC] GENERAL INFORMATION
Format pliku: Microsoft Word 2000 - Wersja HTML
... a member of the RIBA. The minimum period of any practical training block
is 12 weeks. In addition: Logbooks and/or practical training ...
www.bath.ac.uk/engineering/ProgrammeSpecs/ Arch&Civil/Ugrad/MArch.doc
Selected response from:

anglista
Grading comment
Dziekuje Angliscie
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5blok zajęć praktycznych
anglista
3inaczej
Tomasz Cholewa
3Niżej
SATRO


  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Niżej


Explanation:
Przypuszczam, że to może chodzić o taką praktykę, którą odbywa się "w kawałkach" a wykazuje w jednym kawałku :)

Czyli np. pół roku w szpitalu w Toruniu i pół roku w szpitalu w Poznaniu umżliwia wykazanie rocznej praktyki w dyplomie nawet, jeśli jedną praktykę od drugiej dzieliło również pół roku...

SATRO
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 6

8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
inaczej


Explanation:
A ja bym to rozumiał inaczej. Kilka praktyk z różnych dziedzin wykonane w jednym okresie.
Może właściciel indeksu może się wypowiedzieć?

Tomasz Cholewa
Native speaker of: Native in PolishPolish

8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
blok zajęć praktycznych


Explanation:
odbywanych przez przyszłe - w tym wypadku - pielęgniarki na różnych oddziałach szpitala; analogicznie w przypadku adeptów innych zawodów

gugiel pokazuje, że ang. = "training block", albo nawet "practical training block"

[PDF] Environmental Health A Guide to Our Services An Introduction to ...
Format pliku: PDF/Adobe Acrobat - Wersja HTML
... Eastbourne Borough Council offers unpaid placements to student EHO’s who are undertaking
their practical training block to meet the requirements of the CIEH ...
www.eastbourne.gov.uk/Community/ downloads/EH-guide-general.pdf - Podobne strony

[DOC] GENERAL INFORMATION
Format pliku: Microsoft Word 2000 - Wersja HTML
... a member of the RIBA. The minimum period of any practical training block
is 12 weeks. In addition: Logbooks and/or practical training ...
www.bath.ac.uk/engineering/ProgrammeSpecs/ Arch&Civil/Ugrad/MArch.doc

anglista
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Dziekuje Angliscie