Przecinki, przecinki...

Polish translation: przecinków tu nie brak, ale...

14:02 Apr 24, 2005
Polish to Polish translations [PRO]
Marketing / Market Research
Polish term or phrase: Przecinki, przecinki...
Które z następujących smaków zbożowych batonów chciał(a)by Pan(i) spróbować?

To jest pytanie w ankiecie. Czy potrzebny jest tu gdzies przecinek, czy dwa? Dzieki
Dorota Crates
Polish translation:przecinków tu nie brak, ale...
Explanation:
...samo zdanie jest błędne gramatycznie i stylistycznie.

Przede wszystkim, nie 'które', tylko 'których'

A poza tym, to nie 'zbożowych batonów', tylko 'batonów zbożowych'
Selected response from:

leff
Grading comment
Wszystkim bardzo dziekuje, ale pan Leff okazal sie najbardziej spostrzegawczy! dzieki :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3przecinków tu nie brak, ale...
leff
3 +1nie
Alicja Butkiewicz-Hübscher
4Nie :)
*eva*


Discussion entries: 1





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Nie :)


Explanation:
moim zdaniem nigdzie :)

*eva*
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish

11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
przecinków tu nie brak, ale...


Explanation:
...samo zdanie jest błędne gramatycznie i stylistycznie.

Przede wszystkim, nie 'które', tylko 'których'

A poza tym, to nie 'zbożowych batonów', tylko 'batonów zbożowych'

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Wszystkim bardzo dziekuje, ale pan Leff okazal sie najbardziej spostrzegawczy! dzieki :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek
21 mins

agree  *eva*: co racja to racja (a tu przecinek czy nie? a tu??)
31 mins

agree  Jerzy Czopik: ano, proszem Pana
1 hr

3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
nie


Explanation:
moim zdaniem nie potrzebne tu sa zadne przecinki, zdanie jest krotkie, nic w pytaniu nie wymieniamy...

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2005-04-24 14:14:46 GMT)
--------------------------------------------------

Te przecinki wstawil chyba jakis bojazliwy mowca - moze ta ankieta miala byc wygloszona na forum?:)
Moim zdaniem nie ma tu czego odzielac przecinkami!

Alicja Butkiewicz-Hübscher
Germany
Native speaker of: Polish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Rafal Korycinski
0 min




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search