poleruje podłogi

Polish translation: polerka

08:33 Oct 21, 2004
Polish to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / zamiatarka
Polish term or phrase: poleruje podłogi
nie mąż chodzący na kopiec Kościuszki
Taka maszyna do polerowania podłóg, najchętniej jednowyrazowe określenie
bartek
Polish translation:polerka
Explanation:
Moi rodzice kiedyś coś takiego mieli... W obudowie kręciła się taka szczotka, ale że urządzenie było stare i czane to służyło raczej do zabawy dla dzieci, bo jak się uchwyt podniosło do pionu to cała maszyna wirowała jak głupia :) A całość w naszym przypadku służyła do polerowania parkietu (po uprzednim napastowaniu).

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2004-10-21 08:40:30 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Chodzi o coś takiego??
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=19794&...
Selected response from:

SATRO
Poland
Grading comment
Już sobie przypomniałam - dzięki :-) U nas na polepie nie było co polerować, stąd i pamięć krótka :-))))
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1froterka
Jakub Szacki
4 +1polerka
SATRO
4polerka
Maria Cywińska


Discussion entries: 4





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
poleruje podłogi
polerka


Explanation:
jeśli chodzi o polerowanie takie bardziej przemysłowe.
http://www.narzedzia.com.pl/gielda/gielda.asp?ID_uzytkownika...

Maria Cywińska
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in FrenchFrench

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
poleruje podłogi
polerka


Explanation:
Moi rodzice kiedyś coś takiego mieli... W obudowie kręciła się taka szczotka, ale że urządzenie było stare i czane to służyło raczej do zabawy dla dzieci, bo jak się uchwyt podniosło do pionu to cała maszyna wirowała jak głupia :) A całość w naszym przypadku służyła do polerowania parkietu (po uprzednim napastowaniu).

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2004-10-21 08:40:30 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Chodzi o coś takiego??
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=19794&...

SATRO
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
Już sobie przypomniałam - dzięki :-) U nas na polepie nie było co polerować, stąd i pamięć krótka :-))))

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  KORNELIA ZWIÓR-HOŁENKO: ale trzeba dodać, że "do parkietów", bo są jeszcze inne, nawet do paznokci - gugiel
3 mins
  -> No ale Bartek chciała jednowyrazowe określenie!! :)

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
poleruje podłogi
froterka


Explanation:
u mnie tak to sie nazywalo

Jakub Szacki
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Czopik: u mnie też
30 mins




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search