kapitał wydzielony

English translation: allocated capital

Polish term or phrase:kapitał wydzielony
English translation:allocated capital
Entered by: Magdalena Szewciów

08:08 Nov 29, 2006
Polish to English translations [PRO]
Law/Patents - Accounting / balance sheet
Polish term or phrase: kapitał wydzielony
Kontekstu praktycznie brak, bo taka pozycja występuje w tabelce "Pasywa" po Kapitale zapasowym i należnych wpłatach na kapitał zapasowy, a przed akcjami/udziałami własnymi. W pozostałej części tekstu brak bliższych informacji na temat tego wydzielenia, a nigdy wcześniej z takim kapitałem się nie spotkałam. Divested capital? Spun-off capital? :(

Dodatkowy kontekst:
" Oddział posiada kapitały wydzielone w wysokości X zł, (wartość kapitału w walucie X SEK), które w całości pochodzą z wpłat od spółki XYZ"
Magdalena Szewciów
Poland
allocated capital
Explanation:
mysle ze tak to bedzie
Selected response from:

Agnieszka Gordon Ph.D.
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5allocated capital
Agnieszka Gordon Ph.D.
4earmarked capital/fund
Adam Lankamer


Discussion entries: 2





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
allocated capital


Explanation:
mysle ze tak to bedzie

Agnieszka Gordon Ph.D.
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
The asker has declined this answer

1 day 11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
earmarked capital/fund


Explanation:
dobrze się gugluje, ale czy to na 100% to ?

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1001
The asker has declined this answer