KudoZ home » Polish to English » Accounting

różnica kursowa

English translation: exchange rate difference


11:10 Aug 8, 2004
Polish to English translations [PRO]
Bus/Financial - Accounting / accounting
Polish term or phrase: różnica kursowa
różnica kursowa związana z wyceną n adzień bilansowy
Agata81
English translation:exchange rate difference
Explanation:
propozycja
Selected response from:

GingerR
Grading comment
dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3exchange rate difference
GingerR
4ponizejMagdalena Hunter


  

Answers


29 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
różnica kursowa
exchange rate difference


Explanation:
propozycja

GingerR
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 34
Grading comment
dzięki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  wrasz1: ale palnalem,pewnie ze tak
7 mins

agree  MonikaSojka
10 mins
  -> dzieki :-)

agree  Miloslawa Kilarska
19 hrs
  -> Thank you Alexandra!!!!

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
różnica kursowa
ponizej


Explanation:
w bilansie najlepiej stosowac "exchange profit/premium" jak roznica jest dodatnia lub "exchange loss" w przypadku ujemnej,

w przypadku szczegolowego - mozliwe jest stosowanie "positive/negative exchange balance" - i tak to po cyfrach widach czy plus czy minus

Magdalena Hunter
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4