oprawa graficzna

English translation: (full) "branding" service, (complete) brand identity package

Polish to English translations [PRO]
Art/Literary - Advertising / Public Relations
Polish term or phrase: oprawa graficzna
Z oferty firmy organizującej wyjazd na Mundial 2018:

,,Nasza firma zajmie się przygotowaniem dedykowanej oprawy graficznej każdego wyjazdu.
Gwarantujemy:
- druk agend w formie papierowej,
- branding hotelu i restauracji - standy,
- oznaczone logo firmy autokary,
- identyfikatory w kształcie kart bankomatowych,’’
Grzegorz Mysiński
Poland
English translation:(full) "branding" service, (complete) brand identity package
Explanation:
Branding

Wiedząc jak ważny jest branding, czuwamy nad oprawą graficzną wyjazdu i dbamy a to, aby Państwa logo było widoczne, momentami w najmniej oczekiwanym miejscu, staramy się miło zaskoczyć. Projektujemy logo wyjazdu powiązane z tematyką imprezy. Przygotowujemy banery, flagi, specjalne zaproszenia. Na życzenie wysyłamy upominki związane z wyjazdem, newslettery, gazetki, płyty ze zdjęciami po imprezie. Zatrudniamy profesjonalnych fotografów czy też kamerzystów, o ile oczywiście zezwala na to budżet. - http://www.mazurkas.com.pl/pl/wyjazdy-zagraniczne-dla-firm/o...
Selected response from:

geopiet
Grading comment
Dziękuję bardzo.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3visual identity
Maciek Drobka
2graphics and visuals
mike23
2(full) "branding" service, (complete) brand identity package
geopiet


Discussion entries: 3





  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
visual identity


Explanation:
A dokładnie tutaj: dedicated visual identity.

Normalnie 'visual identity' to 'identyfikacja wizualna' w ogóle. Wydaje mi się, że dzięki 'dedicated' można tego sformułowania użyć w tym kontekście.

Maciek Drobka
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 63

59 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
(full) "branding" service, (complete) brand identity package


Explanation:
Branding

Wiedząc jak ważny jest branding, czuwamy nad oprawą graficzną wyjazdu i dbamy a to, aby Państwa logo było widoczne, momentami w najmniej oczekiwanym miejscu, staramy się miło zaskoczyć. Projektujemy logo wyjazdu powiązane z tematyką imprezy. Przygotowujemy banery, flagi, specjalne zaproszenia. Na życzenie wysyłamy upominki związane z wyjazdem, newslettery, gazetki, płyty ze zdjęciami po imprezie. Zatrudniamy profesjonalnych fotografów czy też kamerzystów, o ile oczywiście zezwala na to budżet. - http://www.mazurkas.com.pl/pl/wyjazdy-zagraniczne-dla-firm/o...

geopiet
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 24
Grading comment
Dziękuję bardzo.

2 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
graphics and visuals


Explanation:
custom/customized graphics and visuals

mike23
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8