KudoZ home » Polish to English » Architecture

dewastowany

English translation: being (currently) devastated


18:39 Sep 27, 2011
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Architecture / imiesłów bierny niedokonany
Polish term or phrase: dewastowany
Dokument dotyczy transformacji krajobrazu kulturowego na tle przemian ekonomiczno-społecznych.

"dewastowany" w odróżnieniu od "zdewastowany"

(...) Można wyróżnić krajobraz kulturowy harmonijny, dewastowany i zdewastowany. Niewątpliwie w pierwszym ujęciu należy traktować zabytkowy (historyczny) krajobraz kulturowy.
tabor
Poland
English translation:being (currently) devastated
Explanation:
vs. already devastated

Chyba że inaczej tłumaczysz samo "dewastować"
Selected response from:

M.A.B.
Netherlands
Grading comment
dziękuję bardzo
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1being (currently) devastated
M.A.B.
4in the process of devastationPolangmar


Discussion entries: 3





  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
being (currently) devastated


Explanation:
vs. already devastated

Chyba że inaczej tłumaczysz samo "dewastować"

M.A.B.
Netherlands
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
dziękuję bardzo

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Mierzejewski: IMO.
17 hrs
  -> Dzięki

agree  bartek
17 hrs
  -> Dzięki

disagree  Polangmar: Wyrażenie "being (currently) devastated" jest zbyt potoczne w tym kontekście.
11 days
  -> Tak? A co ty możesz o tym wiedzieć?

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
in the process of devastation


Explanation:
vs. devastated

Polangmar
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 226
Notes to answerer
Asker: dziękuję


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  annabc
2 days 15 hrs
  -> Dziękuję.:)

disagree  M.A.B.: Wyrażenie "in the process of devastation" jest zbyt potoczne w tym kontekście.
11 days