KudoZ home » Polish to English » Automotive / Cars & Trucks

samochód technologiczny

English translation: workshop vehicle


16:43 Feb 15, 2012
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
Polish term or phrase: samochód technologiczny
W harmonogramie prac związanych z przebudową linii 220 kV jest kolumna ,,Wykonawcy'', a w niej opis firm wykonujących poszczególne zadania, np.: ,,Pan XXX, zaśw .E bo +1 pracownik + samochód technologiczny.''
Ten akurat wykonawca podjął się spawania światłowodu na bramce liniowej.
Grzegorz Mysiński
Poland
English translation:workshop vehicle
Explanation:
Propozycja na podstawie http://army-uk.info/sub-equipment.php?SID=34&SID2=34

Zamiast vehicle może być van albo truck - jeżeli masz bardziej szczegółowe informacje o tym samochodzie.
Selected response from:

Andrzej Mierzejewski
Poland
Grading comment
Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1service truck (vehicle)
Barbara Jasińska
3workshop vehicle
Andrzej Mierzejewski


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
workshop vehicle


Explanation:
Propozycja na podstawie http://army-uk.info/sub-equipment.php?SID=34&SID2=34

Zamiast vehicle może być van albo truck - jeżeli masz bardziej szczegółowe informacje o tym samochodzie.

Andrzej Mierzejewski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 44
Grading comment
Dziękuję.

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
service truck (vehicle)


Explanation:
Inna propozycja, bardziej ogólna, dzięki czemu obejmuje szerszy zakres pojazdów, nie tylko "jeżdżące warsztaty".

Barbara Jasińska
Poland
Native speaker of: Polish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  petrolhead
249 days