KudoZ home » Polish to English » Bus/Financial

metoda punktowa

English translation: random sampling


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:metoda punktowa
English translation:random sampling
Entered by: Kasia Trzcińska-Draper

20:24 Jul 9, 2002
Polish to English translations [PRO]
Bus/Financial / statystyka
Polish term or phrase: metoda punktowa
Spis kontrolny przeprowadzono dwutorowo dwiema metodami - tradycyjną i w mniejszym zakresie - punktową - z tego, co wiem, metoda punktowa = losowanie punktów w danym obszarze, które poddaje się spisowi. Point method??? Ponoć jest to popularna metoda w USA...
Portable
random sampling
Explanation:
propozycja, znów na podstawie
http://www.stats.gla.ac.uk/steps/glossary/sampling.html#rand...
Selected response from:

Kasia Trzcińska-Draper
Grading comment
Dziękuję bardzo.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1random sampling
Kasia Trzcińska-Draper
2balanced scorecard methodPiotr Kurek


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
random sampling


Explanation:
propozycja, znów na podstawie
http://www.stats.gla.ac.uk/steps/glossary/sampling.html#rand...


Kasia Trzcińska-Draper
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 202
Grading comment
Dziękuję bardzo.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Joanna Carroll
2 hrs
  -> Dziękuję

12 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
balanced scorecard method


Explanation:
może to?

Piotr Kurek
PRO pts in pair: 1240

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxjerryk
47 mins
  -> dzięuję

disagree  Magda Dziadosz: Balanced Scorecard jest systemem zarządzania strategicznego firma i nie ma nic wspolnego ze spisem!
3 hrs
  -> zaraz tam zarz±dzanie i do tego strategiczne? narzędzie to jest, a i upierać się nie upieram!