KudoZ home » Polish to English » Bus/Financial

AC, NW

English translation: own-damage motor vehicle insurance, personal accident insurance


09:59 Jan 23, 2003
Polish to English translations [PRO]
Bus/Financial / insurance policy, leasing
Polish term or phrase: AC, NW
wlasciwie chodzi mi o doprecyzowanie

wiem, ze AC to "full comprehensive car insurance"

pytanie: czy w tym zawiera
sie juz ubezpieczenie NW, czy jeszcze nalezy dodac "and accident insurance"

dokument ubezpieczeniowy samochodu w leasingu
GingerR
English translation:own-damage motor vehicle insurance, personal accident insurance
Explanation:
Uwaga: comprehsnsive = AC+OC+NW
Definicja w Dictionary of Insurance C.Bennetta mowi m.in., ze czescia comprehensive jest personal accident.

patrz http://www.proz.com/?sp=h&id=96784&keyword=ubezpieczenie
(rowniez: http://www.proz.com/?sp=gloss/term&id=724473)


Selected response from:

Jacek Krankowski
Grading comment
Dziekuje bardzo za "matematyczne" wyjasnienie ;), rzeczywiscie niezbyt dobrze przeszukalam glosariusz
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5full comprehensive car insurance
makary
5own-damage motor vehicle insurance, personal accident insurance
Jacek Krankowski
4NW jest zawsze oddzielnie
Andrzej Lejman


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
NW jest zawsze oddzielnie


Explanation:
HTH

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 1691

13 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
own-damage motor vehicle insurance, personal accident insurance


Explanation:
Uwaga: comprehsnsive = AC+OC+NW
Definicja w Dictionary of Insurance C.Bennetta mowi m.in., ze czescia comprehensive jest personal accident.

patrz http://www.proz.com/?sp=h&id=96784&keyword=ubezpieczenie
(rowniez: http://www.proz.com/?sp=gloss/term&id=724473)




Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 1633
Grading comment
Dziekuje bardzo za "matematyczne" wyjasnienie ;), rzeczywiscie niezbyt dobrze przeszukalam glosariusz

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
full comprehensive car insurance


Explanation:
Comprehensive insurance, przynajmniej w Wlk. Brytanii, obejmuje ubezpieczenie obowiązkowe (czyli nasze NC, nazywane tam zwykle third-party liability <TPL> insurance), a więc full comprehensive car insurance z pewnością obejmuje wszystkie moźliwe rodzaje ubezpieczenia.


    Reference: http://policy.uk-car-insurance-advice.co.uk/
    Reference: http://www.clover-insurance.demon.co.uk/motor-comp.htm
makary
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 160