KudoZ home » Polish to English » Bus/Financial

obligacja średnioterminowa

English translation: medium-term bonds

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:obligacje średnioterminowe
English translation:medium-term bonds
Entered by: nikita11

22:54 Jan 30, 2003
Polish to English translations [PRO]
Bus/Financial
Polish term or phrase: obligacja średnioterminowa
wiem tylko tyle, że jakaś firma ma emitować takie obligacje....
nikita11
medium-term bond
Explanation:
tak podaje SAP i slownik handlowy PWN (nie wprost, skladanka wlasna)

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-30 23:00:35 (GMT)
--------------------------------------------------

takoz glosariusz ERP (JD Edwards)
Selected response from:

Radek Podolski
Grading comment
dzięki :) prędkość odpowiedzi jak zwykle powalająca :))
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3medium-term bond
Radek Podolski
4 +2medium term bond
lim0nka


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
medium-term bond


Explanation:
tak podaje SAP i slownik handlowy PWN (nie wprost, skladanka wlasna)

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-30 23:00:35 (GMT)
--------------------------------------------------

takoz glosariusz ERP (JD Edwards)

Radek Podolski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 281
Grading comment
dzięki :) prędkość odpowiedzi jak zwykle powalająca :))

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxjakubborys
2 mins

agree  lim0nka: ja się tak nie bawię, nastepny ma szybszy refleks i/lub łącza ode mnie :(
2 mins
  -> dziekuje.. wiesz ja tu mam bota sprezajacego proz z glosami na maszynie ktora stoi w szafie.. czasami do niej zagladam ale nie za czesto ;)

agree  Adam Zakrzewski
6 mins

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
medium term bond


Explanation:
Investments in UBS (Lux) Medium Term Bond Fund Net asset value, issue and redemption ... by means of currency transactions are valued at the middle currency rate


    Reference: http://www.ubs.com/pdf-quotes-investmentfunds/0585267pe.pdf
lim0nka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1341

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxjakubborys
0 min
  -> dzięki :)

agree  Radek Podolski: zaiste!
4 mins
  -> ja na poprawę jakości łączy tepsy nie mam co liczyć, a na razie stałe łącza mi nie grożą :(