KudoZ home » Polish to English » Bus/Financial

zasądzone odsetki budżetowe

English translation: adjudicated budget's interest


07:45 Jul 3, 2003
Polish to English translations [PRO]
Bus/Financial
Polish term or phrase: zasądzone odsetki budżetowe
jw.
Portable
English translation:adjudicated budget's interest
Explanation:
jak najbardziej jest coś takiego jak odsetki budżetowe - szczegóły w rozporządzeniu.
Selected response from:

Gregor
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 -1adjudicated budget's interest
Gregor
3statutory interest was awardedLucasso


  

Answers


15 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
statutory interest was awarded


Explanation:
przypuszczam, że chodzi o odsetki ustawowe, bo z budżetowymi jako żyję się nie spotkałem


    Reference: http://courts.state.de.us/jpcourt/html/LM97-227.htm
Lucasso
PRO pts in pair: 4

1 day8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
adjudicated budget's interest


Explanation:
jak najbardziej jest coś takiego jak odsetki budżetowe - szczegóły w rozporządzeniu.


    Reference: http://www.abc.com.pl/serwis/du/1997/0702.htm
Gregor
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 174

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  big_fish: można wątpić, trzeba czytać uważnie: § 13. Środki budżetowe i odsetki, o których mowa w § 7 ust. 7, pozostałe na rachunku bankowym po zakończeniu inwestycji, są przekazywane przez inwestora na rachunek dochodów budżetu państwa
1560 days