KudoZ home » Polish to English » Bus/Financial

cesja zwrotna wierzytelnosci

English translation: refundable assignment of receivables


14:44 Dec 5, 2003
Polish to English translations [PRO]
Bus/Financial
Polish term or phrase: cesja zwrotna wierzytelnosci
Jako przedmiot umowy handlowe.
jjk
Poland
English translation:refundable assignment of receivables
Explanation:
http://www.proz.com/?sp=h&id=189297&keyword=cesja

Prawie cytat z Jacka K.

W przypadku terminowej spłaty należności przez wierzyciela pierwotnego powinna być dokonana tzw. cesja zwrotna ,
czyli przelew wierzytelności z powrotem na rzecz wierzyciela pierwotnego. Klauzula taka winna być zawarta w umowie
cesji.
http://animatek.w.interia.pl/przelew.html
Selected response from:

bartek
Grading comment
Dziękuję - także osobom wspierającym ten wybór. Mam nadzieje ze moj klient nie straci tych kilku milionow euro.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2refundable assignment of receivables
bartek
4the transfer back of receivablesanglista


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
refundable assignment of receivables


Explanation:
http://www.proz.com/?sp=h&id=189297&keyword=cesja

Prawie cytat z Jacka K.

W przypadku terminowej spłaty należności przez wierzyciela pierwotnego powinna być dokonana tzw. cesja zwrotna ,
czyli przelew wierzytelności z powrotem na rzecz wierzyciela pierwotnego. Klauzula taka winna być zawarta w umowie
cesji.
http://animatek.w.interia.pl/przelew.html


    Reference: http://www.proz.com/?sp=h&id=189297&keyword=cesja
    Reference: http://animatek.w.interia.pl/przelew.html
bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 19045
Grading comment
Dziękuję - także osobom wspierającym ten wybór. Mam nadzieje ze moj klient nie straci tych kilku milionow euro.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  anglista: ładne, Jackowi chyba można wierzyć
2 mins
  -> Ech, łezka ....

agree  kterelak: assignment
17 mins
  -> Dzięki :-)

agree  nrabate
1 hr

disagree  Pawel Bartoszewicz: niestety muszę się niezgodzić: refundable=podlegający zwrotowi, a tutaj to nie cesja podlega zwrotowi tylko wierzytelności - propozycji własnej niestety nie mam :(
265 days

21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
the transfer back of receivables


Explanation:
wierzytelności - receivables

cesja zwrotna ... - the transfer back of ... (przez analogię do poniższego przykładu - "the transfer back of securities")

[PDF] Chapter
Format pliku: PDF/Adobe Acrobat - Wersja HTML
... Receivable (GAAP GL Class 062) (GL 0242, 0243) Interfund Receivables (GAAP GL ... due
back to the broker or dealer in exchange for the transfer back of securities. ...
www.window.state.tx.us/comptrol/san/archive/ afrreportingreq/2002afr/2002afr_ch15.pdf - Podobne strony


    www.window.state.tx.us/comptrol/san/archive/ afrreportingreq/2002afr/2002afr_ch15.pdf
anglista
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 399