KudoZ home » Polish to English » Bus/Financial

Zobowiazania z tytulu wynagrodzen

English translation: wages and salaries payable

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:zobowiazania z tytulu wynagrodzen
English translation:wages and salaries payable
Entered by: MonikaSojka

15:13 Jan 10, 2004
Polish to English translations [PRO]
Bus/Financial
Polish term or phrase: Zobowiazania z tytulu wynagrodzen
sprawozdanie finansowe

z gory przepraszam, jesli wykrocze poza limit pytan, bardzo sie spiesze.
Dziekuje
MonikaSojka
United Kingdom
wages and salaries payable
Explanation:
tak używa Bardzo Poważna Firma, dla której pracuję, w swoim wzorze
Selected response from:

kingusia
Poland
Grading comment
dziekuje serdecznie za pomoc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2wages and salaries payable
kingusia
4 +2payroll liabilities
Andrzej Lejman


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
payroll liabilities


Explanation:
propozycja

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 1691

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  GingerR: a nawet samo payroll, jesli jest to podpunkt w "liabilities"
54 mins

agree  nrabate
3 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
wages and salaries payable


Explanation:
tak używa Bardzo Poważna Firma, dla której pracuję, w swoim wzorze

kingusia
Poland
PRO pts in pair: 154
Grading comment
dziekuje serdecznie za pomoc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  kterelak: salary payables: tak w angielsko-polski tematyczny leksykon rachunkowości
1 hr

agree  JElimD: Zdecydowanie tak!W Amerykanskim biznesie na pewno istnieje ta forma w odniesieniu do zobowiazan z tytulu wynagrodzen.
6 hrs