KudoZ home » Polish to English » Bus/Financial

Spółka Menadżerska

English translation: Management Buy Out (MBO)


21:48 Aug 1, 2004
Polish to English translations [PRO]
Bus/Financial
Polish term or phrase: Spółka Menadżerska
spółka (sp. z o.o.) założona przez kadrę kierowniczą w celu wykupu majątku przedsiębiorstwa i ocalenia go przed likwidacją
Stanislaw Kulikowski
Poland
English translation:Management Buy Out (MBO)
Explanation:
Spolka to Limited Company, natomiast dzialanie przez kadre kierownicza z celem wykupu majatku to nazywa sie Management Buy Out.
Selected response from:

Chris Bulzacki
Grading comment
Dziekuje
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5niżej
Andrzej Mierzejewski
3manager-owned companymakawa
3Management Buy Out (MBO)
Chris Bulzacki


  

Answers


55 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Management Buy Out (MBO)


Explanation:
Spolka to Limited Company, natomiast dzialanie przez kadre kierownicza z celem wykupu majatku to nazywa sie Management Buy Out.


    Reference: http://www.finance-glossary.com/terms/management-buy-out.htm...
Chris Bulzacki
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 1
Grading comment
Dziekuje

12 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
niżej


Explanation:
Jeżeli nazwa własna tej spółki z o.o., , co sugerują wielkie litery, to nie tłumaczyć. Zadanie firmy jest wyjaśnione w dalszym ciagu kontekstu: założona przez... w celu...

Andrzej Mierzejewski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 2351

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
manager-owned company


Explanation:
nie mogę znaleźć definicji angielskiej, ale może właśnie tak

--------------------------------------------------
Note added at 14 hrs 39 mins (2004-08-02 12:27:57 GMT)
--------------------------------------------------

jeśli to nazwa własna (nie zwróciłam uwagi na wielkie litery) zgadzam się z panem A.M., ale nie mam pewności, więc na razie nie klikam, że sie zgadzam...;)


    Reference: http://www.americancapital.com/resources/buyouts/about_buyou...
makawa
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1075