KudoZ home » Polish to English » Bus/Financial

weksel in blanco nie na zlecenie

English translation: non-endorsable (unendorsable) blank promissory note/bill of exchange


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:weksel in blanco nie na zlecenie
English translation:non-endorsable (unendorsable) blank promissory note/bill of exchange
Entered by: Jacek Krankowski

08:09 Sep 29, 2001
Polish to English translations [PRO]
Bus/Financial
Polish term or phrase: weksel in blanco nie na zlecenie
wystawi weksel in blanco nie na zlecenie w celu zabezpieczenia wierzytelności o zapłatę części zadatku
Portable
not endorsable blank promissory note/bill of exchange
Explanation:
Weksel wlasny (=sola) z klauzula nie na zlecenie albo weksel trasowany (=ciagniony) "nie na zlecenie" oznacza, ze zaden z nich nie moze byc indosowany (= prawa z niego nie moga byc przeniesione na inna osobe przez charakterystyczny dla weksli indos), a zatem ew. przeniesienie wierzytelnosci na inna osobe moze miec miejsce wylacznie w drodze zwyklego przelewu praw.

Jacek Krankowski
Selected response from:

Jacek Krankowski
Grading comment
Thank you.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5AutokorektaJacek Krankowski
5not endorsable blank promissory note/bill of exchangeJacek Krankowski


  

Answers


1 day 19 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
not endorsable blank promissory note/bill of exchange


Explanation:
Weksel wlasny (=sola) z klauzula nie na zlecenie albo weksel trasowany (=ciagniony) "nie na zlecenie" oznacza, ze zaden z nich nie moze byc indosowany (= prawa z niego nie moga byc przeniesione na inna osobe przez charakterystyczny dla weksli indos), a zatem ew. przeniesienie wierzytelnosci na inna osobe moze miec miejsce wylacznie w drodze zwyklego przelewu praw.

Jacek Krankowski


    kancelaria prawnicza
Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 1633
Grading comment
Thank you.

1 day 21 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Autokorekta


Explanation:
Ortografia:
"non-endorsable", "unendorsable"

Przepraszam!

JK

Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 1633