KudoZ home » Polish to English » Bus/Financial

deklaracja wekslowa

English translation: blank promissory note agreement ALBO: blank bill of exchange agreement


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:deklaracja wekslowa
English translation:blank promissory note agreement ALBO: blank bill of exchange agreement
Entered by: Jacek Krankowski

08:10 Sep 29, 2001
Polish to English translations [PRO]
Bus/Financial
Polish term or phrase: deklaracja wekslowa
treść postanowienia umowy stanowić będzie deklarację wekslową
Portable
blank promissory note agreement ALBO: blank bill of exchange agreement
Explanation:
Deklaracja wekslowa to jest porozumienie dotyczace sposobu wypelnienia weksla in blanco, przy czym weksel moze byc "wlasny" lub "trasowany".

Jacek Krankowski
Selected response from:

Jacek Krankowski
Grading comment
Thank you very much
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5blank promissory note agreement ALBO: blank bill of exchange agreementJacek Krankowski
4 +1blank promissory note agreement ALBO: blank bill of exchange agreementJacek Krankowski


  

Answers


1 day 19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
blank promissory note agreement ALBO: blank bill of exchange agreement


Explanation:
Deklaracja wekslowa to jest porozumienie dotyczace sposobu wypelnienia weksla in blanco, przy czym weksel moze byc "wlasny" lub "trasowany".

Jacek Krankowski

Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 1633
Grading comment
Thank you very much

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  makary: wydaje mi się, że w praktyce "agreement" ¶rednio tu pasuje, ponieważ dokument ma faktycznie formę jednostronnej deklaracji wystawcy weksla
767 days

agree  Polangmar: Makary, w umowie o pracę warunki też narzuca pracodawca, a jednak nazywa się ona umową (druga strona czasem jednak ma coś do powiedzenia, a ostatecznie może tej umowy nie zawrzeć).
2207 days

1 day 19 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
blank promissory note agreement ALBO: blank bill of exchange agreement


Explanation:
Deklaracja wekslowa to jest porozumienie dotyczace sposobu wypelnienia weksla in blanco, przy czym weksel moze byc "wlasny" lub "trasowany".

Jacek Krankowski


    own practice
Jacek Krankowski
PRO pts in pair: 1633