International Translation Day 2017

Join ProZ.com/TV for a FREE event on September 26-27th celebrating International Translation Day! 50+ hours of content, Chat, Live Q&A & more. Join 1,000's of linguists from around the globe as ProZ.com/TV celebrates International Translation Day.

Click for Full Participation
KudoZ home » Polish to English » Business/Commerce (general)

Dyrektor Biura Kontroli i Bezpieczeństwa

English translation: Control and Security Office Director/ Manager


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:Dyrektor Biura Kontroli i Bezpieczeństwa
English translation:Control and Security Office Director/ Manager
Entered by: FishX

21:53 Aug 10, 2006
Polish to English translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general) / jobs
Polish term or phrase: Dyrektor Biura Kontroli i Bezpieczeństwa
problem jest kontrola. Nie mam kontekstu wiecej. O co chodzi, kontrola jakości. To stanowisko w dużej polskiej firmie.
FishX
Poland
Control and Security Office Director/ Manager
Explanation:
Kontrola - to kontrola, skoro jest biuro ds. bezpieczeństwa, to kontrolują - może pracowników, czy np. nie wynoszą towaru z zakładu?

Kontrola jakości zwykle jest wyraźnie określona jako kontrola jakości właśnie. A póki co wiele innych rzeczy się tu kontroluje :)

hope it helped :)
Selected response from:

Irena Daniluk
Poland
Grading comment
thx Laurencja!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3Control and Security Office Director/ Manager
Irena Daniluk
4Director of Safety and Quality Controljinxxster


  

Answers


28 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
Control and Security Office Director/ Manager


Explanation:
Kontrola - to kontrola, skoro jest biuro ds. bezpieczeństwa, to kontrolują - może pracowników, czy np. nie wynoszą towaru z zakładu?

Kontrola jakości zwykle jest wyraźnie określona jako kontrola jakości właśnie. A póki co wiele innych rzeczy się tu kontroluje :)

hope it helped :)

Irena Daniluk
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12
Grading comment
thx Laurencja!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  legato: Dlaczego taka niska pewność?//Niektórzy lubią się wymądrzać, ale nie należy się tym przejmować.
14 mins
  -> och, gdzieś się wymądrzyłam i mnie zbesztali, więc się asekuruję :) Dzięki!

agree  Agnieszka Zmuda
6 hrs
  -> dzięki

agree  Lidia Lewandowska-Nayar: agree, a jak to faktycznie chodzi o jakość to Quality Control...
8 hrs
  -> thanks

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Director of Safety and Quality Control


Explanation:
wydaje mi sie ze sie odnosisz do standartowej roli bhp'owca:) Bezpieczenstwo osoby w razie wypadku w prazy=safety
W razie pobicia=security

Quality Contorl=standartowy tytul osoby odpowiedzialnej za nadzorowanie jakosci produktu

jinxxster

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Irena Daniluk: fakt, trzeba zbadać, jakim bezpieczeństwem się zajmuje :) Bo może w firmie jest ochrona, i o to tu chodzi? lub bezpieczeństwo danych...
3 hrs
  -> zgadam sie, sugerowal jedinie ze jezeli ta rola odnosi sie do Workplace Safety and Quality Control uzicie 'Bezpieczenstwa' jest troche inne w tym kontekscie