KudoZ home » Polish to English » Business/Commerce (general)

zryczałtowane wynagrodzenie

English translation: flat rate fee/remuneration


10:58 Jan 11, 2008
Polish to English translations [PRO]
Law/Patents - Business/Commerce (general) / Contract
Polish term or phrase: zryczałtowane wynagrodzenie
1. Za prawidłowe wykonywanie przedmiotu Umowy Zleceniobiorcy przysługuje zryczałtowane wynagrodzenie za każdy miesiąc kalendarzowy liczony od dnia jej podpisania w wysokości równowartości kwoty 1 500,00 euro brutto (słownie: jeden tysiąc pięćset euro) przeliczonej na złote polskie według zasad podanych w Ustawie z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (j.t. Dz. U. Nr 14 poz. 176 z późn. zm.), z zastrzeżeniem postanowień ust.2.

Flat rate?...
Andrew Stanleyson
English translation:flat rate fee/remuneration
Explanation:
hth
Selected response from:

Adam Lankamer
Luxembourg
Grading comment
thanks, Adam
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1flat rate fee/remuneration
Adam Lankamer
4 +1lump sum fee/remuneration
Maciek Drobka
4lump sum paymentSylwia Dziuba


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
flat rate fee/remuneration


Explanation:
hth

Adam Lankamer
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 857
Grading comment
thanks, Adam

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Rob Pwah Teq: agree
3172 days

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
lump sum fee/remuneration


Explanation:
Przykłady:

http://tinyurl.com/yty99z

Maciek Drobka
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 348

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  smok
1 day15 mins
  -> dziękuję

32 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
lump sum payment


Explanation:
:)

Sylwia Dziuba
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 12