KudoZ home » Polish to English » Certificates, Diplomas, Licenses, CVs

Gospodarka finansowa firm ubezpieczeniowych

English translation: financial management of insurance companies


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:Gospodarka finansowa firm ubezpieczeniowych
English translation:financial management of insurance companies
Entered by: cotomabyc

10:08 Feb 26, 2006
Polish to English translations [PRO]
Bus/Financial - Certificates, Diplomas, Licenses, CVs / finance
Polish term or phrase: Gospodarka finansowa firm ubezpieczeniowych
przedmiot z indeksu
Czy to doslownie Financial Economy of Insurance Companies czy istnieje jakas fachowa nazwa?
cotomabyc
financial management of insurance companies
Explanation:
330 trafień na dokładnie ten zwrot, i wydaje mi się że tak najlepiej
Selected response from:

Michał Wiśniewski
Grading comment
dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1financial management of insurance companies
Michał Wiśniewski
4financial economy / activity of insurance companies
bartek
4fiscal management of...
Agnieszka Dziołak


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
fiscal management of...


Explanation:
wydaje się, iż bardziej chodzi tu o sposoby zarządzania środkami finansowymi towarzystwa ubezpieczeniowego
jeśli jest taka możliwość nie zaszkodziłoby zapytać zleceniodawcy czego dotyczył dany przedmiot :-)

Agnieszka Dziołak
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  chomsky: fiscal? to chyba literowka?
2 hrs
  -> "fiscal management" dało 282 tys. trafień w google'u ;-)

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
financial economy / activity of insurance companies


Explanation:
b

bartek
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 382

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
financial management of insurance companies


Explanation:
330 trafień na dokładnie ten zwrot, i wydaje mi się że tak najlepiej

Michał Wiśniewski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20
Grading comment
dziekuje

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  chomsky: o wlasnie [nb wydaje sie, ze Agnieszce o to chodzilo]
19 mins
  -> Dzięki. Jeśli naprawdę o to chodziło Agnieszce to przepraszam, ale jako że fiscal to częste słowo 'in its own right', nie wydawało mi się literówką...