KudoZ home » Polish to English » Certificates, Diplomas, Licenses, CVs

Register Book of Marriages

English translation: Księga Ślubów


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:Register Book of Marriages
English translation:Księga Ślubów
Entered by: Polangmar

13:35 Nov 23, 2008
Polish to English translations [PRO]
Law/Patents - Certificates, Diplomas, Licenses, CVs / Register Book
Polish term or phrase: Register Book of Marriages
.. a true copy of an entry in the Register Boook of Marriages." Czy mozna to przetłumaczyć jako Księga Ślubów czy to nie po polsku???
bolkowska
Poland
Księga Ślubów
Explanation:
Zdecydowanie częstsze i logiczniejsze. Księga Małżeństw kojarzy mi się bardziej z rejestrem par małżeńskich (par pozostających w związku małżeńskim). Kierownik USC udziela ślubu (nie małżeństwa), a ceremonia może się odbyć w Pałacu Ślubów (nie Małżeństw).

http://tinyurl.com/69xlda
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Księga ŚlubówPolangmar
3księga małżeństwRobert Foltyn


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
księga małżeństw


Explanation:
może tak:
http://tinyurl.com/5jt3u5

Robert Foltyn
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 55

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Księga Ślubów


Explanation:
Zdecydowanie częstsze i logiczniejsze. Księga Małżeństw kojarzy mi się bardziej z rejestrem par małżeńskich (par pozostających w związku małżeńskim). Kierownik USC udziela ślubu (nie małżeństwa), a ceremonia może się odbyć w Pałacu Ślubów (nie Małżeństw).

http://tinyurl.com/69xlda

Polangmar
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 156