KudoZ home » Polish to English » Chemistry; Chem Sci/Eng

czynnik azeotropujący

English translation: azeotropic agent


13:29 Dec 16, 2003
Polish to English translations [PRO]
Science - Chemistry; Chem Sci/Eng / chemia
Polish term or phrase: czynnik azeotropujący
odwadnianie produktów odwodornienia cyklohexanolu prowadzi się azeotropowo przy użyciu ceclohexenu jako czynnika azeotropującego
kterelak
Poland
English translation:azeotropic agent
Explanation:
w sł. NY jest azeotropic mixture
Selected response from:

bartek
Grading comment
dziękuję
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2azeotropic agent
bartek
3azeotrope factorjamajka


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
czynnik azeotropujący
azeotropic agent


Explanation:
w sł. NY jest azeotropic mixture

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 160
Grading comment
dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  anglista: = czynnik azeotropowy (Sł.chem.ang-pol), a co to jest sł.NY?
21 mins
  -> Sł NY - a to moja literówka :-) Trzebię to ze wszystkich sił, ale zawsze się jakaś przemknie

agree  leff: jednak 'agent' - przynajmniej występuje w Internecie ;-)
21 mins
  -> Jestem do agenta przywiązana

3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
azeotrope factor


Explanation:
j

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-16 14:03:04 (GMT)
--------------------------------------------------

lub azeotropic factor

jamajka
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 11

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  anglista: to nie matematyka ale chemia
18 mins
  -> i w matematyce i w chemii mozna "factor"