KudoZ home » Polish to English » Chemistry; Chem Sci/Eng

tożsamość wodorotlenku magnezu

English translation: magnesium hydroxide identity

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:tożsamość wodorotlenku magnezu
English translation:magnesium hydroxide identity
Entered by: tabor

18:46 Oct 1, 2004
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Chemistry; Chem Sci/Eng / analytical chemistry
Polish term or phrase: tożsamość wodorotlenku magnezu
wyłożyłem się na tej tożsamości - zdaję się na Waszą pomoc
tabor
Poland
magnesium hydroxide identity
Explanation:
teraz to co innego. Chodzi o test potwierdzający, że badana substancja jest właśnie wodorotlenkiem magnezu
Selected response from:

leff
Grading comment
bądź pozdrowiony, Pomocny Kolego. jt
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1magnesium hydroxide identity
leff
3odpowiedz brzmi "jeden" (tzn. tozsamosc w tym przypadku wynosio jeden)
tatulko1
1specificity
Miroslawa Jodlowiec


Discussion entries: 4





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
tożsamość wodorotlenku magnezu
specificity


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2004-10-01 18:52:01 GMT)
--------------------------------------------------

of magnesium hydroxide

magnesium hydroxide specificity

Miroslawa Jodlowiec
United Kingdom
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
tożsamość wodorotlenku magnezu
magnesium hydroxide identity


Explanation:
teraz to co innego. Chodzi o test potwierdzający, że badana substancja jest właśnie wodorotlenkiem magnezu

leff
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 224
Grading comment
bądź pozdrowiony, Pomocny Kolego. jt

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  anglista: czyli że to je ono :-)) [zobacz ten MSDS: www.nedmag.nl/upload/MSDS_Mg(OH)2.pdf]
1 day 47 mins

7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
tożsamość wodorotlenku magnezu
odpowiedz brzmi "jeden" (tzn. tozsamosc w tym przypadku wynosio jeden)


Explanation:
Zapytajcie sie Barbary PhD, ona jest prawdziwy chemik
Mysle, ze mozna uzyc slowa "valency"

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs 59 mins (2004-10-02 02:45:57 GMT)
--------------------------------------------------

Nie mam racji powyzej, plama! (leff ma racje, pomylily mie sie wszystkie
jezyki w petli. Jeden to wynosci costam grupy hydroksylowej, w tym jej wartosciowosc (valency). Chodzilo mi o zasadowosc w sensie kogos tam. Plama)
leff ma racje, ze chodzi o analityczne potwierdzenie, ze Mg(OH)2 nie jest wielbladem.

tatulko1
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12