KudoZ home » Polish to English » Construction / Civil Engineering

drzwi w ościeżnicy stalowej z zabezpieczeniem przeciwwyważeniowym

English translation: steel framed door with anti burglar protection


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:drzwi w ościeżnicy stalowej z zabezpieczeniem przeciwwyważeniowym
English translation:steel framed door with anti burglar protection
Entered by: Marian Krzymiński

21:03 Jan 15, 2008
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
Polish term or phrase: drzwi w ościeżnicy stalowej z zabezpieczeniem przeciwwyważeniowym
tekst ulotki informacyjnej pewnej firmy budowlanej (opis wyposażenia mieszkań w nowym bloku)
Jakub Suchocki
Poland
steel framed door with anti burglar protection
Explanation:
IMHO
Selected response from:

Marian Krzymiński
Poland
Grading comment
thanks
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4steel framed door with anti burglar protection
Marian Krzymiński
4steel frame door
Maciek Drobka


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
drzwi w ościeżnicy stalowej
steel frame door


Explanation:
A o 'zabezpieczenia przeciwwyważeniowe' zapytaj osobno zgodnie z regulaminem KudoZ.

Przykłady proponowanej frazy:
http://tinyurl.com/2gpcxc

Maciek Drobka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 398

13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
steel framed door with anti burglar protection


Explanation:
IMHO

Marian Krzymiński
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 557
Grading comment
thanks

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Maciek Drobka: Wydaje mi się, że 'anti burglar' jest pojęciem zbyt ogólnym.
49 mins

neutral  Polangmar: To zabezpieczenie ma być przeciwwyważeniowe, a nie antywłamaniowe (ale to tak poza konkursem:).
1 hr