KudoZ home » Polish to English » Construction / Civil Engineering

doprowadzenia

English translation: inlets (and outlets)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:doprowadzenia
English translation:inlets (and outlets)
Entered by: Renata Swigonska

18:41 Apr 6, 2008
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / construction
Polish term or phrase: doprowadzenia
chodzi mi o dwa terminy 'doprowadzenia i odprowadzenia' - poniżej kontekst (z treści umowy)
'zmiany usytuowania doprowadzeń i odprowadzeń z i od urządzeń, w tym instalacji elektrycznych (jeśli takie doprowadzenia i odprowadzenia przewidziane są w standardzie) – w ramach wyznaczonych pomieszczeń bez możliwości zmiany ich funkcji.
Renata Swigonska
Poland
inlets (and outlets)
Explanation:
Moga byc przeroznego rodzaju, glownie zwiazane z przeplywem powietrza, ale elektryczne jak widac w linku tez.
a plug=appliance inlet
Selected response from:

Bubz
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4inputs
Marian Krzymiński
4inlets (and outlets)Bubz


  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
inlets (and outlets)


Explanation:
Moga byc przeroznego rodzaju, glownie zwiazane z przeplywem powietrza, ale elektryczne jak widac w linku tez.
a plug=appliance inlet


    Reference: http://www.google.co.nz/search?hl=en&rlz=1T4SKPB_enNZ227NZ22...
Bubz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 47

1 day3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
inputs


Explanation:
IMHO

Marian Krzymiński
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 557