KudoZ home » Polish to English » Construction / Civil Engineering

relacja skrętna

English translation: sliproad, slipway


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:relacja skrętna
English translation:sliproad, slipway
Entered by: Polangmar

23:31 Apr 24, 2008
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
Polish term or phrase: relacja skrętna
Wymaga to dobudowy brakujących relacji skrętnych trasy tramwajowej, przebudowy istniejących przystanków tramwajowych i dobudowy korytarzy podziemnych z wyjściami na przystanki.
Magdalena Wysmyk
Poland
sliproad, slipway
Explanation:
Według słownika budowlanego.
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
Dziękuję i pozdrawiam!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4movement(s)chudziol
4sliproad, slipwayPolangmar


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sliproad, slipway


Explanation:
Według słownika budowlanego.

Polangmar
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1542
Grading comment
Dziękuję i pozdrawiam!

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
movement(s)


Explanation:
według Słownika Budownictwa, Infrastruktury i Wyposażenia

chudziol

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Polangmar: A które wydanie, bo w moim nic takiego nie ma? || Rzeczywiście - nie wiem, co o tym sądzić.:)
5 hrs
  -> według suplementu: http://www.przekladnia.cc.pl/suplement.php