KudoZ home » Polish to English » Construction / Civil Engineering

projekt budowlany podstawowy

English translation: Basic construction design


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:projekt budowlany podstawowy
English translation:Basic construction design
Entered by: Kornelia Kowszewicz

13:35 Nov 3, 2008
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
Polish term or phrase: projekt budowlany podstawowy
Dot. przetargu na roboty budowlanych związanych z budową kotła opalanego biomasą w elektrowni.

W zdaniu:
Zakres robót obejmuje między innymi wykonanie niezbędnej, kompletnej dokumentacji inwestycyjnej w tym projektu budowlanego, podstawowego.
Beata Drezek
United Kingdom
Basic construction project
Explanation:
propozycja

--------------------------------------------------
Note added at 22 mins (2008-11-03 13:57:35 GMT)
--------------------------------------------------

http://en.wikipedia.org/wiki/Construction#Types_of_construct...
Selected response from:

Kornelia Kowszewicz
United States
Grading comment
bardzo wszystkim dziękuję
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4basic plans and specifications
cquest
4basic building permit design
drugastrona
4Basic construction project
Kornelia Kowszewicz


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Basic construction project


Explanation:
propozycja

--------------------------------------------------
Note added at 22 mins (2008-11-03 13:57:35 GMT)
--------------------------------------------------

http://en.wikipedia.org/wiki/Construction#Types_of_construct...

Kornelia Kowszewicz
United States
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 3
Grading comment
bardzo wszystkim dziękuję

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Jerzy Matwiejczuk: ...design
6 hrs
  -> dziękuję

agree  jerzy cieslik77: yes
1 day5 hrs
  -> dziękuję

neutral  A.G.: jak J.M.
1 day7 hrs
  -> dziękuję

disagree  Mariusz Kuklinski: j.w.
2676 days

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
basic building permit design


Explanation:
projekt budowlany to na pewno building permit design - wykonuje się go, aby uzyskać pozwolenie na budowę - building permit (słownik budowlany + doświadczenie)

drugastrona
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 347

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Mariusz Kuklinski: Nie występuje w literaturze // A szkoda.
2675 days
  -> To akurat żaden problem :) Termin nie jest w 100% przystający do angielskich odpowiedników

1293 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
basic plans and specifications


Explanation:
jest też w słowniku budowlanym

cquest
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 44