KudoZ home » Polish to English » Construction / Civil Engineering

obetonowanie (maszynowni)

English translation: concrete encasement (of sth)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Polish term or phrase:obetonowanie (czegoś)
English translation:concrete encasement (of sth)
Entered by: anglista

23:12 Jan 24, 2003
Polish to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / construction
Polish term or phrase: obetonowanie (maszynowni)
Umowa na budowę taśmociągu łańcuchowego (=chain conveyor)

Szczegółowy zakres prac (...):
1. fundamenty
2. obetonowanie maszynowni
3. doprowadzenie zasilania do szafy sterującej
4. przepust Arot o150
5. dylatacje
6. marki stalowe w maszynowni

(nie wiem czy chodzi o wylanie posadzek, czy coś innego)
anglista
concrete encasement of ...
Explanation:
whatever the room is called.
jest trochę tego na googlu
Selected response from:

pidzej
Poland
Grading comment
Podoba mi się. Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4concrete encasement of ...
pidzej
4cementing the ...room
Teresa Goscinska
4concreting of (the machinery room)
Magda Dziadosz


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
concreting of (the machinery room)


Explanation:
może chodzić raczej nie tylko o wylanie posadzek, ale o wylanie całej maszynowni (taka klatka..), wzmocnienie ścian, itp.

1500+ googlów na concreting of.

Magda

Magda Dziadosz
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 38

23 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
cementing the ...room


Explanation:
tg

Teresa Goscinska
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4

1 day 16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
concrete encasement of ...


Explanation:
whatever the room is called.
jest trochę tego na googlu

pidzej
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 76
Grading comment
Podoba mi się. Dziękuję.