KudoZ home » Polish to English » Construction / Civil Engineering

wymiana stolarki okiennej

English translation: replacement of window frames


07:12 Sep 29, 2011
Polish to English translations [PRO]
Construction / Civil Engineering
Polish term or phrase: wymiana stolarki okiennej
Wymiana stolarki okiennej w szkole (jedno z zadań przewidzianych w projekcie).

Replacement of windows frames?
asia20002
Poland
English translation:replacement of window frames
Explanation:
wydaje mi się, że tak brzmi dobrze,

za PWN-Oxford stolarka okienna - window frames

woodwork, joinery - stolarka (określenia techniczne)
carpentry - stolarka jako zajęcie
Selected response from:

apasz
Grading comment
Zgodnie z głosem większości :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2replacement of window framesapasz
2 +1replacement of the window joinery
roster


Discussion entries: 3





  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
replacement of the window joinery


Explanation:
to więcej niż tylko ramy, ale tez nie znalazłam potwierdzenia jednoznacznego w googlach (na"replacement of window joinery")


    Reference: http://www.professionaldecoratingservices.ltd.uk/id9.html
roster
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 35

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  tabor: bez 'the'?
26 mins
  -> dzięki

34 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
replacement of window frames


Explanation:
wydaje mi się, że tak brzmi dobrze,

za PWN-Oxford stolarka okienna - window frames

woodwork, joinery - stolarka (określenia techniczne)
carpentry - stolarka jako zajęcie

apasz
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Grading comment
Zgodnie z głosem większości :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  roster: określenie techniczne brzmi niezrozumiale. to tez konkretny wytwór "stolarstwa" jak wu: http://www.answers.com/topic/joinery
1 hr
  -> Cytowałam wyjaśnienia ze Słownika. Stolarstwo kojarzy mi się z drewnem, a okna nie zawsze drewniane są, dlatego 'window frames' najbardziej mi pasują do kontekstu.

agree  A.G.: If the window framework is of wood, then you may take more time getting it replaced. I would recommend you to get one of the Replacement ...
1 hr
  -> Dziękuję, A.G.

agree  Polangmar: http://tinyurl.com/3vzgnft
5 hrs
  -> Dziękuję, Polangmar